Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lim till min Icon- bräda!

• Lim till min Icon- bräda!

Publicerad av liljedahl på 21 juli, 2005 vid 10:51

Ganska besviken upptäckte jag igår att min högra foot-pad lossnat rejält på min Cabrinha-Icon 130 – knappt ett år gammal. Lite mer borde man kunna väl kräva från en bräda av ett ledande märke.

Någon som har liknande erfarenhet och tips på bästa lim som kan hålla min pad på plats så att jag kan köra åtminstone resten av säsongen på brädan (och helst en till). I övrigt älskar jag ju att köra min Icon.

/Jocke

sj0gren svarade 19 år, 9 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • luuddee

Medlem
    21 juli, 2005 vid 10:53

för bövelen.. tror du att de ska hålla i all evighet eller.. fan bara o limma med lite kontaktlim..

• sj0gren

Medlem
    21 juli, 2005 vid 12:21

Man ska igentligen lima paddsen direkt efter man köpt brädan och innan man varit i vattnet med den då håller de längre

• rocco

Medlem
    21 juli, 2005 vid 13:37

det spelar ingen roll vilket märke det är. brädorna tar ju en del stryk. limma bara med kontaktlim de blir kanoners

• sj0gren

Medlem
    21 juli, 2005 vid 14:56

Jo det funkar nog utmärkt

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lim till min Icon- bräda!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.