Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Limma footpads.. .

• Limma footpads.. .

Publicerad av anonym-anvandare på 16 november, 2005 vid 08:09

Mina bakre footpads har släppt lite och nu undrar jag vad man lämpligen använder för lim för att fixera dem igen…

många tack…

/ Andy

jox svarade 19 år sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • endy

Medlem
    16 november, 2005 vid 10:02

Hade samma problem, använde bostik kontaktlim 555, kostade 23 spänn
    Se till att ytorna är torra och rena, sen kletar du på bägge ytor och låter torka ca 15 min, sen pressar du samman.
    Än har det inte lossnat upp igen.

• ian

Medlem
    16 november, 2005 vid 13:25

körde med karlsons, inget förarbete eller meck bara smeta på litegrann liksom. har i och för sig släppt nu men var ju nåt år sen jag fetade det.

• jox

Medlem
    17 november, 2005 vid 09:21

Körde med nått tvåkomponents lim, sitter som berget! Spelar nog inte så stor roll vad det är för “märke” men tvåkomponent håller länge grin.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Limma footpads.. .

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.