Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Limma kläder?

• Limma kläder?

Publicerad av eketeket på 11 september, 2003 vid 18:56

En cigarettrökande (satans) människa brände hål i min dunväst i helgen. Kan man laga det med sånt där bladder-lim? Vet inte hur jag ska göra annars. Det är ju genomskinligt och starkt. Vill inte tejpa å sy går inte utan lapp då han brände bort en liten bit till kol. Tror lim blir bra, men kan det liksom äta på materialet som vissa ämnen gör?

wipeout svarade 21 år, 6 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • eddie

Medlem
    11 september, 2003 vid 19:08

Bladder limmet är för starkt… det kommer att fräta på tyget istället. Jag tror på vanligt textillim. Kan du inte hitta en snygg lapp att sätta över…?

/Skräddare Eddie

• sirgomez

Medlem
    11 september, 2003 vid 19:23

ta självhäftande tejp i tygfärg – fins i alla färger och det hållar bombfast – har jag testad!

• zoolander

Medlem
    11 september, 2003 vid 21:09

kolla med kärringarna på kafferepet imorrn.. jag tror att detta e ett surfforum.. webmaster kanske kan lägga upp en extra tråd för syfrågor!

• wipeout

Medlem
    12 september, 2003 vid 06:38

*lol* grin.gif grin.gif grin.gif

• gugge

Medlem
    12 september, 2003 vid 07:14

Testa med nagellack, helt seriöst och inte all otroligt!

• wipeout

Medlem
    12 september, 2003 vid 10:06

*asg* Om webbmaster lägger upp en syjuntalänk kan han ju lägga upp en ”drag-queen-länk åxå” när han ändå är igång…

grin.gif grin.gif grin.gif laugh.gif laugh.gif cool.gif smile.gif tongue.gif tongue.gif wink.gif wink.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Limma kläder?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.