Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Linköping???
-
Linköping???
Publicerad av x3m på 9 augusti, 2004 vid 22:53Tjenare
Jag flyttar till Linköping nästa vecka för att börja plugga och Kiten åker självklart med. Jag är nybörjare o lite nyfiken på hur många det är som kör i Linköping? Det är ju några inne på steffo iaf.
Undrar sedan vart på Roxen det är bäst att surfa, i vilka vindar osv? Eller är det Motala o vättern som gäller?
Mvh Per Nordinlafleur svarade 20 år, 8 månader sedan 10 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Vi är ett gäng som kör mer eller mindre, Roxen för nybörjare är egentligen aldrig något att rekommendera, dock så kan det fungera i Sandvik i S -SO -SV men blåser det V, SV, NV så åker vi i Varamon.
-
men visst finns det en tapper arme med lkpg folk som kitar
-
Ser ut som det kan blåsa lite ojämn vind exakt klockan 17.00 på söndag…. var beredda det håller nog bara i ca 10-15 minuter och det hellregnar nog men…
-
Gött, jag kommer också ner till linkan och ska plugga. Ska nog ner till helgen, med massa bråte till nya lägenheten.
-
Perfekt, då tar vi surfbåten ut till mitten av pölen så vi är redo oavsett vilken vindriktning pusten kommer ifrån.Eftersom det förmodligen oxå kommer att åska så tar jag med koppar-kapslade elskyddsdräkter.Känns lite hopplöst just nu men, men….. Gick bröllopsgiget bra förresten ?
-
Skit i Linköping och släpa er ner till Skåne! Ser ut som det ska blåsa hela dagen och inte bara en timma
-
Annars finns det grymma spots i nykoping.
Guran med sin lattvinds brada.
-
Svar till:
Skit i Linköping och släpa er ner till Skåne! Ser ut som det ska blåsa hela dagen och inte bara en timma
[/ QUOTE ]
Jag kan tänka mig skåne !!! nån mer av er från Linköping?
eller Öland om det blåser där -
Basta spoten i narheten av Linkeboda ar anda Varamobadet i vattern.
Biorno utovar lite beachjumping i varamon… brudarna satt pa rad och dreglade over hans blaa cykelbyxor
-
Min brorsa bor i Lund, 10 minuter ifrån Habo Ljung.
Det skulle vara nått om vi blir ett gäng, kunde sticka sent på fredag kvällen.
-
Om någon av lkpg pojkarna ska nånstans under fre-sön så meddela gärna mig det. Har ju komplett kit nu så det vore kul att få använda skiten lite också.
0734-271898
eric
Logga in för att svara.