Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Linköping???

• Linköping???

Publicerad av x3m på 9 augusti, 2004 vid 22:53

Tjenare
    Jag flyttar till Linköping nästa vecka för att börja plugga och Kiten åker självklart med. Jag är nybörjare o lite nyfiken på hur många det är som kör i Linköping? Det är ju några inne på steffo iaf.
    Undrar sedan vart på Roxen det är bäst att surfa, i vilka vindar osv? Eller är det Motala o vättern som gäller?
    Mvh Per Nordin

lafleur svarade 20 år, 8 månader sedan 10 Medlemmar · 19 Svar
  • 19 Svar
  • rambo_johnson

Medlem
    9 augusti, 2004 vid 23:25

fan du har ju en team rövhål loga i din avatar …fett

• melker

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 06:53

ja va faannn.

• melker

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 06:58
  • biorno

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 07:51

Vi är ett gäng som kör mer eller mindre, Roxen för nybörjare är egentligen aldrig något att rekommendera, dock så kan det fungera i Sandvik i S -SO -SV men blåser det V, SV, NV så åker vi i Varamon.

• guran

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 09:27

Hur går det med dina ”boardoff trick” ?

• mrmille

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 10:28

men visst finns det en tapper arme med lkpg folk som kitar

• biorno

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 12:42

Ser ut som det kan blåsa lite ojämn vind exakt klockan 17.00 på söndag…. var beredda det håller nog bara i ca 10-15 minuter och det hellregnar nog men…

• lafleur

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 13:29

Gött, jag kommer också ner till linkan och ska plugga. Ska nog ner till helgen, med massa bråte till nya lägenheten.

• jbi

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 14:04

Perfekt, då tar vi surfbåten ut till mitten av pölen så vi är redo oavsett vilken vindriktning pusten kommer ifrån.Eftersom det förmodligen oxå kommer att åska så tar jag med koppar-kapslade elskyddsdräkter.Känns lite hopplöst just nu men, men….. Gick bröllopsgiget bra förresten ?

• guran

Medlem
    10 augusti, 2004 vid 14:10