Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Linköping fick fint besök i helgen…

• Linköping fick fint besök i helgen…

Publicerad av niklas82 på 20 juni, 2006 vid 15:41

…av självadte mig, då det var race i MAntorp så förädlade jag staden med ett av mina kända besök,

Träffade en vänlig man vid namn bjorno här på forumet, mycket trevlig herre som tyvär brutet benet eller nått, föröskte få ut Mr mille oxå men han vägrade, tror inte han gillar öl helt enkelt.

Bjorno ville bjuda på öl men i det läget hade vi en 80-tals drink tävling och det hade redan sjunkit ner 10 st olika groggar från det glada 80-talet, men vi toppade det med 4 flaskor skumpa nere i källaren på Harrys. Fint som ögat att se lite andra surfare runt ifrån sverige..

Bjorno var en trevlig herre. och jag kan rekomendera staden, var välldigt många sprutisar ute på fredagen sen oxå….

hugeo svarade 18 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • curry

Medlem
    20 juni, 2006 vid 15:42

han e fin han

• mrmille

Medlem
    20 juni, 2006 vid 16:27

Hade ni ringt innan klockan halv två på natten hade jag kommit ner, tar ju bara någon minut att gå 🙂

• niklas82

Medlem
    20 juni, 2006 vid 16:39

haha var kl så mycket ? ah det behövde du ha

• samhansson

Medlem
    20 juni, 2006 vid 21:16

ville du träffa pille

• hugeo

Medlem
    21 juni, 2006 vid 01:22

fan va gay du ser ut, kom ner och rasta cross

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Linköping fick fint besök i helgen…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.