Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Linköping – FrontSide Kiters goes to Klittmöller

• Linköping – FrontSide Kiters goes to Klittmöller

Publicerad av bohn2fly på 29 mars, 2004 vid 12:25

Hejhopp!!!

Det blev ju oerhört lyckat i lördags. Kul att så många kunde komma. laugh.gif

Vi planerar att dra till Klittmöller i Danmark under påsken. Avfärd 7/4 och hemresa 12/4. Båtresa från Göteborg.

Ska du med så anmäl dig snabbt till mig, det vankas lyxboende med öppenspis, bastu, bubbelpool och solarium i Klittmöller. wink.gif

Emaila mig på bohn2fly@hotmail.com, senast fredag 2/4 denna vecka.

/Bohn

stebe svarade 20 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 16 Svar
  • 16 Svar
  • stebe

Medlem
    29 mars, 2004 vid 13:19

Jäpp, det var en hellyckad kväll vaknade kl sju på morgonen i soffan med kläderna på och stereon på full volym.

Kommer filmen att läggas ut på nätet eller är det enklare att bara bränna över den till en CD.

/stefan, hoppar inte lika högt som björn för han hoppar ju högst wink.gif

• bohn2fly

Medlem
    29 mars, 2004 vid 13:44

Jag ska fixa det jag inte hann med filmen, sedan lägger jag ut den på de internationella servrarna. Så det är bara att ladda hem. Tippar att den blir runt 40-60 Mb. Då jävligt hårt komprimerat.

/Bohn

• ollefax

Medlem
    29 mars, 2004 vid 16:56

Svar till:

Vi planerar att dra till Klittmöller i Danmark under påsken. Avfärd 7/4 och hemresa 12/7. Båresa från Göteborg.

[/ QUOTE ]

kan tänka mig att det kanske blir “båresa” på hemvägen men inte redan på ditvägen hoppas jag

smile.gif

• martin

Medlem
    29 mars, 2004 vid 20:03

[ QUOTE ]
    Vi planerar att dra till Klittmöller i Danmark under påsken. Avfärd 7/4 och hemresa 12/7.

[/ QUOTE ]

Fanimej en godkänd tripp. Strax över tre månader. Blåser det nåt där på sommaren? wink.gif

• bohn2fly

Medlem
    29 mars, 2004 vid 21:12

Båtresa och givetvis 7/4 – 12/4 och inget annat… tongue.gif

• fredo

Medlem
    29 mars, 2004 vid 21:16

Goda tider! Klart vi ska ha ett göttigt hus med relaxavd. och bowlingbana, allt för att slippa få tid över till att hoppa ner i det kalla vattnet…
    Verkar ju finnas gott om lediga stugor så kanske är det vettigt att vänta med boendet tills vi vet hur prognosen ser ut….eller drar vi även om den vankas +1 och pissregn?

• skutt

Medlem
    30 mars, 2004 vid 06:45

Ja tack för i lördags . Jag ska ju inte med till klittmöller men ska någon stanna hemma här i linköping ifall det blir kiteväder i varamon under påsken , har någon hört nått om vinden i helgen fortsätter det så här måste väll isen vara väck i viken .

Christer …..

• biorno

Medlem
    30 mars, 2004 vid 06:47

Vet inte hur det kommer att se ut i Påsk men nu på Torsdag fredag så ser det ju ut som det kanske går att åka, får rikta in oss på Torsdag… Nu har man ju en timme till innan det blir mörkt.

• skutt

Medlem
    30 mars, 2004 vid 07:33

Jag menade nu på lö sö , men det verkar som om det blir öst – sydöst hele helgen senaste rapporten från varamon isen ligger kvar . ( östvind då kanska skiten blåser bort till carlsborg )
    Christer …

• bohn2fly

Medlem
    30 mars, 2004 vid 08:33

Svar till:

…vettigt att vänta med boendet tills vi vet hur prognosen ser ut….eller drar vi även om den vankas +1 och pissregn?

[/ QUOTE ]

Jag har spått i kaffesumpen, min farfar har ont i knäna och sommarfåglarna har setts i Klittmöller, så det är full sommar där nere.

Allt kan bli bättre än Hallmare ivarjefall. Och blåsa kommer det garanterat att göra, det vet jag…

Så ikväll ska vi fixa huset och sedan är det bara att dra ner!!!

Om inte annat så får vi fiska flundra med kastspö, det är riktigt kul…

/peter

• ollefax

Medlem
    30 mars, 2004 vid 10:56

Visst måste varamon funka nu, lite is spelar ju inte så stor roll. I lördags bangade vi väll pga av is och regn och kallt och allmänt jävligt grått. Skulle det varit som idag vet e fan om vi inte skulle gjort ett försök …

• stebe

Medlem
    30 mars, 2004 vid 11:15

Jag blir såååå avundsjuk frown.gif

• xtremekite

Medlem
    30 mars, 2004 vid 16:20

Ni ska inte dit i Pingst?

Vi på Kingkiteboarding ska dit då!
    Drar även ner till tyskland en dag……… King har nämligen ett Event för oss Kungar!

[bild]http://www.kingkiteboarding.ch/2004/galerie/images04/1/Renesse3.jpg[/bild]

Imorgon drar jag, frugan och vår lille son upp till Geilo för att kolla in WC i Kiteskiing.
    Hörde i dag en läges rapport från norge( Peter på KingKiteboarding) att fransmännen är födda utan hjärna.
    De kör upp på topparna och öser sedan ner med sådan fart att det flyger i luften mellan 1 till 1 och halv minut helt hjärndött gott! Flyger över hus och vägar fullt ös med andra ord…..=====)

[bild]http://www.geilo.no/resampler.asp?type=render&session=&src=1322[/bild]

OBS! (Det som vill beställa under den närmsta veckan kan dra ett mail till mig eftersom jag inte är anträffbar på kontoret.)
    eller gå in på XTREMEKITE.SE

[bild]http://www.xtremekite.se/bilder/King/home.h22.jpg[/bild]

• koan

Medlem
    31 mars, 2004 vid 12:42

Svar till:

Visst måste varamon funka nu, lite is spelar ju inte så stor roll.

[/ QUOTE ]

Svängde förbi för en timme sedan för att se hur det så ut… …inte mer is där än på Hawai tongue.gif

Det ända som fattas nu är en braskamin innanför dräkten och VIND!

• bohn2fly

Medlem
    31 mars, 2004 vid 19:25

Det låter gott att höra.

Synd att jag är förkyld, annars skulle det bli fint med lite “uppvärmning” innan Klitmöller om en vecka… laugh.gif

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Linköping – FrontSide Kiters goes to Klittmöller

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.