Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Linköpingsfolket!
-
Linköpingsfolket!
Publicerad av walle på 17 oktober, 2004 vid 06:58Jag ville bara upplysa er om att det e bra vindar och inget regn på Gotlan i dag…(vilken tur att jag e där )
Kustobservationer från 2004-10-17 kl: 08:17:26
Hoburg: O 9 m/s. 9.8 grader. uppehåll.
Östergarnsholm: O 12 m/s. 9.6 grader.
Fårösund: O 9 m/s. 9.1 grader.font>sweet!
Ha det så bra där hemma!!!
walle svarade 20 år sedan 9 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Va faen skall vi behöva vara avunsjuka på dig nu helt plötsligt!
-
Här nere i civilisationen regnar all vind bort.
Skulle regna 70mm i helgen. borde d fan int ha gjort d snart?
Man får väl nöja sig med att man såg en säl på parkvägen igår. Sånna har ni inte där uppe väl? -
Svar till:
Jag ville bara upplysa er om att det e bra vindar och inget regn på Gotlan i dag…(vilken tur att jag e där )
Kustobservationer från 2004-10-17 kl: 08:17:26
Hoburg: O 9 m/s. 9.8 grader. uppehåll.
Östergarnsholm: O 12 m/s. 9.6 grader.
Fårösund: O 9 m/s. 9.1 grader.font>sweet!
Ha det så bra där hemma!!!
[/ QUOTE ]
Nu skall du vara snall mot dem hemma i Linkan Walle, annars kanske jag ger dig en valdigt jobbig vinter framfor datorn
Woddies mitt andra hem…
Det var foresten ett par delfiner dar o lekte med oss idag -
Australien… vem vill va där?
Hajjar och konstiga skuttande djur, varmt och klibbigt!Nej tacka vet jag Sverige med 10 grader i luften och minst lika myckert i vattnet
Det var i alla fall hyffsade vågor! men det blåste lite för mycket för min 12:a och mina 70kg(runt 13m/s) i dom vågorna.
Det gick inte att gå själv på land,man loftades bara…, men om någon höll i en bit ner i vattnet så gick det
Men man blev lite feg och vågade inte hoppa så mycket eftersom att när man krashade flög man oftast in mot land ganska fort.
Fast vi “rippade” helt klart mer än dom två vågsurfarna som var därMen Backe rippade lite med sin 7:a och Ingo med sin 10:a!
-
Var i Böda på öland i går och det regnade inte så mycket men bra vinadar var det nästan som gotland men det äj ju inte långt mellan.
-
Svar till:
Jag vill gärna vara i Australien!
[/ QUOTE ]
Nej nej! vi måste intala oss själva att det inte e bra där, eller i nåt annat varmt land…Speciellt du och jag som har familj och ansvar och inte bara kan dra i väg ett par månader
Nej tacka vet jag Sveriges härligt kalla höst och vinter!
-
Svar till:
När får vi se några bilder på DIG
[/ QUOTE ]
Det kommer min gode van.. Ha lite talamod…
-
Hääärligt !!!! isen lägger sig snart och vi väntar oss feeeetaste uppvisningen
-
12-14 Syd, perfektimente för Sandvik.
Jonny o jag ska ut!!!!
LA -
har ni något nummer? tänkte eventuellt komma ut, men först efter lunch, så man kan få sig en rapport
-
Fan är det någon som har en gammal våtdräkt att låna ut??? Jag har ju bara min 2mm… då är jag lätt på !
-
Svar till:
12-14 Syd, perfektimente för Sandvik.
Jonny o jag ska ut!!!!
LA[/ QUOTE ]
Blåser det hos er?Tjejen ska upp till IKEA så jag kanske åker upp till er i stället…
Logga in för att svara.