Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Linköpingsgänget!
-
Linköpingsgänget!
Publicerad av walle på 16 mars, 2004 vid 19:21Nu e de dags att damma av kiteboarden
Det funkar bra att köra med våtdräkt nu(har jag hört ) så ni har inget att skylla på merHallmare prognoser:
Onsdag eftermiddag: Sydväst, 6-9 m/s.
Sannolikhet 10 m/s*: 30%
Jag e “nästan” ledig i morgon eftermiddag så OM det blåser åkar jag dit…
Annars:
Lör: Sydväst, 9-12 m/s Dygnets högsta vindhastighet 14 m/s. då är Jag och Jonas på plats!!!ollefax svarade 20 år, 8 månader sedan 8 Medlemmar · 26 Svar -
26 Svar
-
Jag+Bioro+Fredo kommer på lörd!
Samla ved så vi kan grilla KÖRV! -
Kanske kan ordna en bräda… i nödfall har jag en Wakeboard med stroppar
-
Det vore schysst.. du har inte vanliga wakeboard bindningar till… så kan jag köra hardcore wakestyle bland tallarna
-
Jag har en bräda till också, så det löser sig nog!
Ska bli riktigt gutt med vattenprimiär…känns lite overkligt…måtte jävulen ta Polman om det inte blir öst-brall till helgen… -
Hur många blöir vi i helgen. Vi måste samordna detta med bilar tycker jag.
Stebe
Fredo
Biorno
BohnVilka flera???
Jonny
Olle
??
??
??Kom igen, mer film till den 27 Mars….hehehe
/Peter
-
Vill ju gärna ha ca 35grader i vattnet för att min gamla kropp ska tina ,men abstinensen blev svår igår så jag e nog på.
-
Jag är på måste ju testa pyron ska kompleterar med handskar
Björn om jag inte mins fel sa du att det ligger en dykbutik på djurgårdsgatan eller . Har bil med takbox sitter på sen norresan så jag får med en del prylar .
Christer … -
Stämmer, “Oxygen” heter den…precis vid korsningen Djurgårdsgatan/Drottninggatan. Pyntade 150 balubas för ett par Poseidon handskar där i höstas. Hade rätt billiga huvor också….
-
Svar till:
Jag är på måste ju testa pyron ska kompleterar med handskar
Björn om jag inte mins fel sa du att det ligger en dykbutik på djurgårdsgatan eller . Har bil med takbox sitter på sen norresan så jag får med en del prylar .
Christer …[/ QUOTE ]
Hepp, Skutt!!!
Jag tror du kan får köpa mina. De är nog i det minsta laget för min del. Ska kolla efter ett par lite större.
Vad säger du?
/Peter
-
Ta med hanskarna på lö så kan jag prova dom har ett par ga sen tiden då jag wisurfade kör med dom så länge (ett av mina barn kom hem från skolan igår med typ maginfluensa hoppas att jag är imun men man vet aldrig säger bara det att lungna er med barn tills ni har tröttnat på allt vad fritidintressen heter ) Hoppas att vi syns på lö .
Christer . -
Ny prognos:
Lör: Mellan sydväst och väst, 10-13 m/s avtagande Dygnets högsta vindhastighet 13 m/s
Det ser ut att bli bra!!!
får ge sig upp tidigt… -
Det ser ju ut att va klockren V enl. windguru både lörd och sönd (lite VNV på sönd em), funkar verkligen det i Hallmare???
Logga in för att svara.