Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Linköpingsgänget, Kite i Gamleby…

• martin

Medlem
    11 februari, 2004 vid 23:52

Det åktes på skidor. Tog mina 195cm offpistplank. Stabilt och bra när farten ökar.

• anonym-anvandare

Medlem
    13 februari, 2004 vid 07:15

Helt perfekt på Roxen igår, var ute till 18.00. Fick dock erfarenheten att armbågar är sköra-is är hård !! Bara det inte blir för varmt lär det bli super idag me. Nån annan som skall ut ??
    JB

• stebe

Medlem
    13 februari, 2004 vid 07:22

Faan, själv låg jag hemma med hals-ont och nu töar det bort frown.gif

• bohn2fly

Medlem
    13 februari, 2004 vid 07:34

Svar till:

Helt perfekt på Roxen igår, var ute till 18.00. Fick dock erfarenheten att armbågar är sköra-is är hård !! Bara det inte blir för varmt lär det bli super idag me. Nån annan som skall ut ??
    JB

[/ QUOTE ]

Ahhh, jag hatar när jobbet inkräktar på min fritid mad.gif

Kul att du kunde köra.
    På söndag är en den dagen jag kan närmast. Hoppas på väder och vind för den dagen.

Jag slår en pling JB, om det vankas kite.

/Peter

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Linköpingsgänget, Kite i Gamleby…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.