Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Linköpingsgänget(och walle!) på Öland
-
igår fick jag än en gång spatsera över nakenbadet i habo å du ska veta vad jag saknade ett par sådana byxor då!
märk väl att det va ingen walk of shame!! det var ett räddningsuppdrag. -
Åhoj kapten! Ett par läderfransar på bom ändarna med så är det ganz prima!
Inte utan att det rycker lite i baugetten… -
Svar till:
Åhoj kapten! Ett par läderfransar på bom ändarna med så är det ganz prima!
Inte utan att det rycker lite i baugetten…[/ QUOTE ]
Och så var det byxorna då rå…
-
Gött o se gubbar men fasen vad avis jag blir.
Ps. Guran, vad heter tricket? -
Tricket är nytt och döpt till “Avoiding Walle” Du har väl inget att bli avis över? 3 dagar kvar sedan är du på väg till surfens mecka!!! Hur är det med knät?
-
Det är inte bra men det blir sagt bättre, förhoppninsvis kan jag göra comeback om några veckor. Jag läste på aftonbladet nyligen att en surfare blivit ihjäl biten av en haj 30mil söder om perth så det är väl bäst att försöka hålla sig i luften så mycket som möjligt.
-
Hua ja, australien faan Stebe, käka mycket vitlök så du stinker, det kanske kan hjälpa…
Faan vi ska ju till Grekland Fredo och jag, inte finns det väl hajar där
Krya på dig med knät
/peter
-
Gött, när drar ni?
Jag ser fram mot läckra bilder o en grym film -
Vi drar den 7/8 och stannar i två veckor. En vecka på Paros och sedan en vecka på Naxos, eller nåt sånt…
Flygbiljett 1450 kr från Göteborg, boende är tält på beachen…så det blir mycket resa och kite för pengarna.
/Pete
-
nån liten filmsnutt vore najs…
kan nån lägga ut nåt litet från helgen? -
Jag drar till Varamon llr Vadstena i morgon ser ut att blåsa lite…. vi får hoppas på att det kommer blåsa liiiiiiite mera än prognosen Ngn som har ledigt?????
Logga in för att svara.