Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Linor till LF Havoc

• Linor till LF Havoc

Publicerad av hakanh på 27 november, 2008 vid 23:48

Köpte mig en 8m 2008 LF havoc här nere i australien som jag är väldigt nöjd med! Dock börjar linorna se något slitna ut närmast bommen så funderar på att byta ut dom.

Närmsta kiteshopen här säljer 360 kg ozone 20 och 25 m linor till väldigt bra pris. Alternativt har jag själv 23 meters slingshot linor som är som nya.

Är det någon som vet nåt om slingshot eller ozone passar på LF och vilken längd är standard på LF havoc 08?

För det mesta är väl linor universella och alla fabrikat passar mer eller mindre på alla bommar, eller har jag fel?

/Håkan

johanw svarade 16 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • johanw

Medlem
    28 november, 2008 vid 05:07

skicka ett mail till matthias eller ring han… http://www.liquidforcekites.se

• hakanh

Medlem
    28 november, 2008 vid 06:25

Tack för tipset men är i Sydney ett bra tag till! Så blir lite dumt att få linor skickade från sverige. Hittade standardlängden på havoc som är 22m. Köper antingen nya LF-linor från butik här eller så kollar jag upp ozonelinorna som verkar lika bra och kostar halva priset av någon anledning.

Förresten Johan, jag flyger över till WA en månad i mitten på dec till mitten på jan. Kommer att hänga mest i Perth och Fremantle tror jag. Ni skulle också dit va? Hade ju vatt kul hooka upp lite nån gång…upp till er.

/Håkan

• johanw

Medlem
    28 november, 2008 vid 16:54

hehe ja de e klart lite onödigt o skicka dom så långt 🙂 funkar nog me vilka linor som.. har för mig att de e 23 meters linor på havoc bommen..

jepp vi kommer ner den 5e jan till perth och kommer bo där en månad, vi blir ett bra gäng o de e klart att vi ska hooka upp där nere! kommer bli grymt!!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Linor till LF Havoc

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.