Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Liquid Force DK

• Liquid Force DK

Publicerad av phenox på 3 september, 2007 vid 12:12

Nån som har handlat från liquid force i danmark? Helt omöjligt å få tag på dem via mail eller via telefon!

gogga svarade 17 år, 6 månader sedan 8 Medlemmar · 10 Svar
  • 10 Svar
  • aka_kalle

Medlem
    3 september, 2007 vid 16:10

varför handlar du inte bara från sverige? kolla med anders på http://www.lasurf.se

• niiie

Medlem
    3 september, 2007 vid 17:21

kanske ska klargöra lite.

saken är den att min bror (phenox) kollade på den danska sidan och hittade där ett paket, kite och bräda (Assault II + Recoil Pakke) för 12 762 sek.
    på sidan står dock att de inte skickar utomlands. därför tänkte vi kolla om mot förmodan de kan skicka till skåne, eller om de har nån butik där man kan köpa det.

http://shop.liquidforce.dk/product.asp?product=1465&attrib=2&attrib1=779&attrib2=782

Jag vet inte om det är någon skillnad från vad man får dem för i sverige eller inte. på sidan du skrev kalle så kostar de från 9995:- sen vet jag inte vad brädorna kostar.

hmm. ja, det var väl allt.

hej förresten.

• selle

Medlem
    3 september, 2007 vid 19:51

Eller så köper han min assault 2a.:grin:

• johanw

Medlem
    3 september, 2007 vid 20:16

@NiIIe 411274 wrote:

kanske ska klargöra lite.

saken är den att min bror (phenox) kollade på den danska sidan och hittade där ett paket, kite och bräda (Assault II + Recoil Pakke) för 12 762 sek.
    på sidan står dock att de inte skickar utomlands. därför tänkte vi kolla om mot förmodan de kan skicka till skåne, eller om de har nån butik där man kan köpa det.

http://shop.liquidforce.dk/product.asp?product=1465&attrib=2&attrib1=779&attrib2=782

Jag vet inte om det är någon skillnad från vad man får dem för i sverige eller inte. på sidan du skrev kalle så kostar de från 9995:- sen vet jag inte vad brädorna kostar.

hmm. ja, det var väl allt.

hej förresten.

Recoil brädan e riktigt fin!!:smirk:

• fifi

Medlem
    5 september, 2007 vid 10:28

jag har köpt av dem…jag ringde…kan fixa nummret till dig till Michael

• johanw

Medlem
    5 september, 2007 vid 10:33
  • hbgkitare

Medlem
    5 september, 2007 vid 10:43

@Selle 411332 wrote:

Eller så köper han min assault 2a.:grin:

Nice den där draken!

• niiie

Medlem
    5 september, 2007 vid 11:57

aa. vi har fått tag på dem nu. de ligger rätt långt borta i danmark, men som tur var så är det inga problem för dem att skicka.

men sitter och kollar på selar nu. Johan, kommer inte ihåg vilken det var jag prövade där nere vid habo. var det en warrior eller firestarter. alla ser ju ut som nåt batman har på sig.

• johanw

Medlem
    5 september, 2007 vid 16:28

@NiIIe 411858 wrote:

aa. vi har fått tag på dem nu. de ligger rätt långt borta i danmark, men som tur var så är det inga problem för dem att skicka.

men sitter och kollar på selar nu. Johan, kommer inte ihåg vilken det var jag prövade där nere vid habo. var det en warrior eller firestarter. alla ser ju ut som nåt batman har på sig.

de va en firestarter 🙂

• gogga

Medlem
    5 september, 2007 vid 17:20

@NiIIe 411274 wrote:

på sidan står dock att de inte skickar utomlands. därför tänkte vi kolla om mot förmodan de kan skicka till skåne

avdelning: Gör skåne danskt?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA