Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Liquid Force Havoc 2008

• skotten

Medlem
    7 september, 2007 vid 22:38

from what I have seen from them, the relaunch system from the water is revolutionary, dunno how they do it, must be bridle setup.

I did notice some of the clip had been speeded up when he is riding the 16 and lands into a kiteloop.

• hengo

Medlem
    8 september, 2007 vid 10:42

ser ut att vara nice bajs. kul att någon vågar prova en stor kitestolek när de ska recencera ioch inte bara nån jevla 10 som funkar sjukt bra i oavsett modell

• skanepaul

Medlem
    8 september, 2007 vid 10:53

@skotten 412640 wrote:

from what I have seen from them, the relaunch system from the water is revolutionary, dunno how they do it, must be bridle setup.

I did notice some of the clip had been speeded up when he is riding the 16 and lands into a kiteloop.

Ser en aning uppspeedat i början också när dem pumpar kitesen, jag tror inte det hade gått så snabbt annars.

• hengo

Medlem
    8 september, 2007 vid 17:33
  • matthias

Medlem
    9 september, 2007 vid 10:09

mycket av LFs 2008 prylar kommer kunna testas under tävlingen nästa helg. Har samples på havoc, session, ett gäng brädor, lite nya sjyssta tillbehör mm. Testade den nya havocen för ca 2 månader sen och jag måste säga att där e inte mycket jag kan klaga på där. Skillnaden mot 07 är att den e rätt mycket snabbare på alla sätt men ändå stabilare i luften. Något mer depower, annars är det ungefär detsamma. Bommen är en historia för sig själv, kan jämföras lite med slingshots bommar 2004-2005 som var extremt enkla men ändå i en helt annan liga än andra bommar. ni kommer förstå när ni testar den. Och eftersom jag kör bindningar är vattenstarten inget annat än en dröm, jag skojar inte, det tar 10 sekunder att få upp kiten.

Och hengo, de tricket han gör där, de skojar man INTE bort!

• curry

Medlem
    9 september, 2007 vid 14:24

@Matthias 412930 wrote:

Och hengo, de tricket han gör där, de skojar man INTE bort!

Jääävlar! Moe ÄR fanimej kungen.

• snygging

Medlem
    10 september, 2007 vid 09:35

när kommer la surf att sälja dem??

• johanw

Medlem
    10 september, 2007 vid 09:42

ser riktigt fin ut!!

• gh0st

Medlem
    10 september, 2007 vid 16:04

Sugen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Liquid Force Havoc 2008

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.