Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › LiquidForce 2008?
-
LiquidForce 2008?
Publicerad av superoskar på 9 augusti, 2007 vid 22:11Nån som vet när 2008-prylarna kommer?
Tänkte skaffa en Element men dröjer det länge så måste jag ju fixa en annan bräda å köra på…johanw svarade 17 år, 8 månader sedan 8 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Kolla med Mjersen. Han har koll på LF’s 2008 prylar.
Själv tyckte jag dom ser riiiiktigt nice ut! -
@superoskar 404130 wrote:
Nån som vet när 2008-prylarna kommer?
Tänkte skaffa en Element men dröjer det länge så måste jag ju fixa en annan bräda å köra på…vet inte exakt när 08a prylarna släpps. Element brädan kommer inte att ingå i nästa års sortiment utan den kommer bli ersatt av den nya wakestyle brädan Liquid Force Mauricio Pro. Som kommer vara shapad efter LFs teamåkare Mauricio Abreus åkstil. Har änsålänge bara sett bilder på grejerna, men det ser fett ut.
-
@mjersen 404214 wrote:
vet inte exakt när 08a prylarna släpps. Element brädan kommer inte att ingå i nästa års sortiment utan den kommer bli ersatt av den nya wakestyle brädan Liquid Force Mauricio Pro. Som kommer vara shapad efter LFs teamåkare Mauricio Abreus åkstil. Har änsålänge bara sett bilder på grejerna, men det ser fett ut.
Så om man inte åker som han vad gör man då? 🙂
-
enligt michael LF dk, ska recoil dyka upp nov-dec. nya selarna tidigast okt troligen november.
-
kan man se dem nya selarna nånstans?? darkridern sprack förra veckan, kör just nu med min wipika från 2002 som jag dock får säga är jävligt bra!
-
-
-
*dreggel* tack för infon
e la bara att bestämma sig för Mission eller Concept nu då 😉 -
@superoskar 404341 wrote:
*dreggel* tack för infon
e la bara att bestämma sig för Mission eller Concept nu då 😉Jag har beställt en Mission från 2007 å den nya mission från 2008 ser fan inte bra ut jämfört med 2007an…
-
@jonaish 404347 wrote:
Jag har beställt en Mission från 2007 å den nya mission från 2008 ser fan inte bra ut jämfört med 2007an…
ser la inte sådär super ut, kan nog leva med det… alternativet e ju å vänta tills november =/
-
@SkånePaul 404237 wrote:
Så om man inte åker som han vad gör man då? 🙂
Då finns Recoilen med =) o vågbrädan ser riktigt nice ut. Allvarligt nice.
Logga in för att svara.