Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing LiquidForce Assault

• jtab

Medlem
    30 september, 2005 vid 16:35

Ska bli kul och se hur många likheter den har med cabrinhas bowkites. LF ägs av samma företag som cabrinha om jag inte är fel ute…

• curry

Medlem
    30 september, 2005 vid 16:37

wutt?????????? trror du e helt fel ute…?

• jtab

Medlem
    30 september, 2005 vid 17:01

Svar till:

wutt?????????? trror du e helt fel ute…?

[/ QUOTE ]

Inte fel ute kompis. Kollade upp det. Neil Pryde Ltd., (kinesiskt bolag, baserat i HK, startat och drivs av Mr. Pryde himself) äger Cabrinha, Flow, Neil pryde, JP, Liquid force och bic sport.

Vill reservera mig för att jag kan ha fel om något av märkena

• curry

Medlem
    30 september, 2005 vid 17:14

ball om d e så.

• zoolander

Medlem
    30 september, 2005 vid 17:50

om du soker lite pa off topick pa ws konfen sa hittar du vem som ager vad.. och det ar ju inte mer an sisadar 7-8 foretag som ager allt! om jag inte e helt fel pa det!

• casper

Medlem
    1 oktober, 2005 vid 05:58

Tror Bic äger Takoon och några till surf kompanies

• stebe

Medlem
    1 oktober, 2005 vid 08:32

Märklig tråd det här, det är inte likt steffo att man håller på och reserverar sig för att ev. ha fel. Men jag kan kan ha fel i det..

• mrmille

Medlem
    1 oktober, 2005 vid 10:43

Svar till:

Märklig tråd det här, det är inte likt steffo att man håller på och reserverar sig för att ev. ha fel. Men jag kan kan ha fel i det..

[/ QUOTE ]

grin.gif grin.gif

• tomw

Medlem
    1 oktober, 2005 vid 16:27

Yapp,

Det heter ”consolidation” och händer när nya industrier blir mogna. Ett annat sak som händer är att marknaden planar av och produktutveckling koncentrerar på ”convenience, safety and price”.
    Se bara vad händer nu med alla nya produkter.
    TW

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing LiquidForce Assault

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.