Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lista dina kiteskador
-
Lista dina kiteskador
Publicerad av gethighsports på 24 augusti, 2006 vid 20:18Stjäl tråden från kitenation:
http://www.kitenation.se/kn/forum/index.php?topic=3934.0Lista era skador här.
Mina värsta skador fick jag när jag åkte på en kiteresa för 10 000 och inte fick vind en enda dag! Det var också jobbigt när jag körde in min nya bräda i en sten.
För övrigt har jag spräckt revben och brutit en tå.
kamikazekiteren svarade 18 år, 2 månader sedan 34 Medlemmar · 47 Svar -
47 Svar
-
jag fick rätt besvärliga blåsor och ont i stortån en gång när jag kitade i skor och glömt klippa tånaglarna
-
smaskade i pungen rätt bra efter en kiteloop, men det var bara gött
-
Larssa wrote:smaskade i pungen rätt bra efter en kiteloop, men det var bara gött
Ja visst är det! hö hö!
Så slipper man använda kondom då pungen är totalmassakrerad och helt oförmögen att producera något!
-
ollefax wrote:Larssa wrote:smaskade i pungen rätt bra efter en kiteloop, men det var bara gött
Ja visst är det! hö hö!
Så slipper man använda kondom då pungen är totalmassakrerad och helt oförmögen att producera något!
ingen slårkungen eller boxaren, så lägg ner tråden -
Larssa wrote:smaskade i pungen rätt bra efter en kiteloop, men det var bara gött
din första och sista..? =)
-
SamHansson wrote:fick en rejäl urinvägsinflamation
Hoppas det var en urinvägsINFEKTION du fick, annars är risken att ballen trillar av!!!! Hur går det föresten med knäet?Nils
-
rasmus har brötat foten ;0) han fick sitta i baksätet på väg hem till kalmar från malmö o så fick jag be honom flytta på den gipsade foten när jag skulle växla…. =0)
-
carroe wrote:Larssa wrote:smaskade i pungen rätt bra efter en kiteloop, men det var bara gött
din första och sista..? =)
Har alltid haft endast en och ja det var den.
-
I cut the bottom of my foot off, but the swine of a doctor inflicted more pain than I could ever have imagined sewing it back on!..
-
curry wrote::)……………………….
nice nice nice nice nice nice nice nice nice nice!!! pieces of metal rock!! well done mate!
-
*bakre korsband av efter 3m tur in i askimsberget.
* Sydd kind efter att brädan flög på mig med brädleashen, jag skulle bara titta var den tog vägen.
* Fastnat under ett elstängsel med fötterna fortfarande i vattnet. Kändes som elektriska stolen.
* Blåtira, bommen i ögat.
osv…..Nu kör jag med ridhjälm för den sköna känslans skull av sammet på min hud!
-
Njae men däremot har jag en hög från fotbollen. Där kan vi snacka extremsport… Ialla fall om man jämför med den här kärringsporten.
-
Stort jack i läppen när jag sköljde brädan i vatten brynet…
Logga in för att svara.