Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lita på folk funkar tydligen inte!

• Lita på folk funkar tydligen inte!

Publicerad av don_cavalli på 10 juni, 2004 vid 09:50

Helt klart att man inte kan lita på att folk står för vad dom säger längre.. tråkigt! Ni som vet med er att ni beställt freedom tishan “Lucky” och sen bara skitit i att betala den, har tills på mondag på er att pröjsa, sen är det försent.

Då blir ni svartlistade och kan glömma att jag tar emot beställningar från er i fortsättningen! Skall i fortsättningen inte erbjuda en unlimited serie så att alla som vill kan få, utan nu blir det bara 10 serier i fortsättningen.

Hoppas ni som köpt tisher sliter dom hårt! cool.gif

Här kommer en försmak av en figur som kommer figurera ganska mycket på tisherna framöver: Freedoms version av Surfguden!

Hang Loos!
    /Don Cavalli

don_cavalli svarade 20 år, 7 månader sedan 8 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • endy

Medlem
    10 juni, 2004 vid 09:59

Om någon av de här figurerna inte pröjjar kan jag vara intresserad av en, vilka färger, modeller och storlekar finns isf?

/Andy

• Knatte

Gäst
    10 juni, 2004 vid 10:10

Du har inte utvecklat tanken på en långärmad T-skirt. Du har du en “omköpare” här tongue.gif

• don_cavalli

Medlem
    10 juni, 2004 vid 10:26

Jobbar på att få fram en långärmad vars kvalitet jag kan ståför… här ser du en tröja som jag testat, men den var lite sunkig i kvaliten. Problemet är att priserna på tröjorna stiger så fort när man ställer lite krav! Men jag jobbar på det.. i framtiden skall man kunna välja om man vill ha kort eller långärmad tröja.

• roy

Medlem
    10 juni, 2004 vid 10:43

kan nog fixa nån köpare om du talar om vad det är för färger och storlekar som blev kvar…. dålig stil av er, ni borde skämmas…

roy

• herodude

Medlem
    10 juni, 2004 vid 13:00

faaaan va kickass den nya loggan va sån vill man fan ha…. vilken adress vare man skulle maila till för att lägga till sig i mail-listan????

• s

Medlem
    10 juni, 2004 vid 13:42

I am Lucky!

• the_novice

Medlem
    10 juni, 2004 vid 13:53

Hahaha, det tog ett tag innan jag såg t-shirten, jag skulle nog vara lika glad för en av brädorna…

• adde

Medlem
    10 juni, 2004 vid 13:59

Fy fan vilket bra taget kort laugh.gif

/adde

• s

Medlem
    10 juni, 2004 vid 14:38

Bra fotograf det måste vara!!! Eller hur Adde! wink.gif

Det är ju motivet på T-shirten tillsammans med brädorna som är det komiska. Jag tog bilden (förlåt, lät Adde ta bilden) för att visa Don Cavalli vad som gäller!

/Staffan

• kungdenknege

Medlem
    10 juni, 2004 vid 17:31

Vad ska man säga? Hemskt, hemskt ledsen. Lyckades glömma bort precis allt. Nu har jag betalt iallafall, hoppas du inte skickar din surfgud på mig ooo.gif

• don_cavalli

Medlem
    11 juni, 2004 vid 06:03

Du valde den rätta vägen min son! Nu har du fortfarande surfguden på din sida och kan orädd vandra i mörker, ty de högre surfmakterna bereder din väg. Amen! grin.gif
    /Don C

• don_cavalli

Medlem
    11 juni, 2004 vid 06:08

Stabilt Staffanos! Din lucky pose har nog varit den största reklampelaren som freedom haft! Skadar ju inte att din surfdagbok toppar besöklistan på spray heller!!!!

Mer sånt! wink.gif
    /Don C

• don_cavalli

Medlem
    11 juni, 2004 vid 06:10

Om du vill vara med på maillistan, så skicka ett mail till order@freedom.se

/Don C

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lita på folk funkar tydligen inte!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.