Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lita vågbilder!
-
@above_the_law 524740 wrote:
AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH, vill vara där!!!
Weltklasse på foton och vågor.
En omslagsbild och ett mittuppslag (7,6). Grattis:-)!
Go serie där åkaren tvingas hoppa högt för att komma över vitvattnet/vågen och tyvärr tappar brädan. Är det du? Vad hände efteråt;-)?
Rock on!Det var Kevin L som fick hämta sin bräda på stranden. Det var han inte ensam om att få göra.
-
Andy*
Gäst10 januari, 2009 vid 07:40Ser underbart ut! Kör hårt!
-
My goood shit, håller med virena “jag vill int dö nu”. Tappa brädan där e nog int så najs, men ser helt lovely ut!
-
Dalen;525044 wrote:Det undrade jag med. Tror han laddade för Yran nästa vecka! Igår flög han högt vill jag lova. Körde inne i landet med varm uppvind och jävlar vad han hoppade högt.
??
Är han å flörtar med andra sporter?
Gryyyma bilder om jag inte redan skrivit det längre upp….
nic
-
Gött!
Är i ett snorkallt Shanghai, men kommer till dig om en vecka!!
Håll grytan kokande.Jens
-
ouch vilka waves, jag kommer också om ner en vecka. tills dess ska jag försöka komma på hur man vindsurfar ut igenom den vågen som är på näst sista bilden..
var är bilderna tagna?
-
@emilvikingstrand 525331 wrote:
ouch vilka waves, jag kommer också om ner en vecka. tills dess ska jag försöka komma på hur man vindsurfar ut igenom den vågen som är på näst sista bilden..
var är bilderna tagna?
Du är välkommen till vår lilla pool så skall du få se på vågor Emil. Då skall jag även berätta var det finns vågor till dig:)
Jens du skall ta dig hit fortare än kvikt så vi kan få lite fart på brädorna. Det är för många Danskar som är snabba nu. Skulle åkt till Namibia igår men väntar på dig så vi kan åka tillsammans. Ta med speedbräda för höger fot fram och GPS.
Logga in för att svara.