-
Lite bilder från Ericera och Peniche
Var nere i Portugal förra veckan! Här kommer en liten fotobom för er som är intresserade!
/Bazmei
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Lite bilder från Ericera och Peniche
Taggad: alwaysinwater, portugal
Var nere i Portugal förra veckan! Här kommer en liten fotobom för er som är intresserade!
/Bazmei
Vi var där en vecka (lördag till lördag). Flyget kostade 2400 med Tap. Hyrde en lägenhet för 6 personer tre sovrum, vardagsrum, två badrum och kök. Kostnad 1700 p/p Sedan hyrde vi två bilar variant kombi av en kostnad på 700 kr p/p. Bränslekostnad efter en veckas körning ca 250 kr p/p. Mat och dryck gick väll på ca 2000 kr men då käkade vi ut 3 kvällar och lunch käkade vi ute varje dag. Vi lyckades få med oss 4 brädor i en bag. Kostade 700 kr dit och 500 kr hem så p/p blev det 400 kr.
Så totalt 7450 kr för allt. Men men då får man ju dra av vad man bränner hemma på en vecka. Brukar ju gå iaf 1000-2000 kr med mat och beroende på om man råkar halka ut på krogen så jag tycker vi kan säga att resan kostade 5450kr. Själv har jag ett surfsparkonto där jag sätter över cash varje månad så har man lite pengar att bränna på en resa var tredje månad om man sköter sig.
/bazmei
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vågsurfing › Lite bilder från Ericera och Peniche
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.