Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lite bilder från premiärsurfet i Björkvik i helgen

• Lite bilder från premiärsurfet i Björkvik i helgen

Publicerad av mexi_ på 14 april, 2004 vid 11:02

Skönt drag i 8.5 under fredag gjorde att mitt utlovade fånflin sträcker från öra til öra….

nordgren svarade 20 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • mexi_

Medlem
    14 april, 2004 vid 11:03

• mexi_

Medlem
    14 april, 2004 vid 11:04

….

• mexi_

Medlem
    14 april, 2004 vid 11:05

svårt att ta actionblider…på sig själv, men brädan fanns i alla fall med….

• malun

Medlem
    14 april, 2004 vid 12:13

Nej, det var inte så mycket action 😛
    Vad är det för bräda?

• anonym-anvandare

Medlem
    14 april, 2004 vid 14:04

inte konstigt att det gick bra, du riggar verkligen som en gud, nedhalet ser proffsigt ut

• nordgren

Medlem
    14 april, 2004 vid 18:55

Vart är det du surfar? Björkvik havsbad någonstans?
    Hur funkar det vid björnö sandstrand?

• mexi_

Medlem
    15 april, 2004 vid 10:07

Brädan är min supergamla Bic Presto World Cup Edition……..puuh långt namn, slalombräda på 122 liter som fungerar hyfsat….hela botten är en stor lagning, mycket budgetalternativ för mig just nu……finns en halvdålig beskrivning på min lagning under Favoriter-tråden

• mexi_

Medlem
    15 april, 2004 vid 10:09

Längst ut på ingarö ligger Björkviks brygga, till höger om den ligger den lilla stranden, Björnö är naturreservat och inget vidare att ta sig ut på, det går inte att köra bilen så långt.

• imported_macts

Medlem
    15 april, 2004 vid 12:13

Tjoho, Bic Presto! Den har jag haft, gick mycket bra rakt fram om det var plattvatten vill jag minnas. Lite lurig att svänga och i chop/vågor.

• mexi_

Medlem
    15 april, 2004 vid 12:35

ja, fast den har aldrig gått så bra som nu, kör på 39 cm fena och lätt överriggad med 8.5 som dessutom är placerad så långt bak som möjligt så jag får riktiga släpp med den, den nya fenan lyfter upp brädan på ett skönt sätt som jag inte varit med om tidigare. Gipparna är så där, men det är ju jag också………

• nordgren

Medlem
    15 april, 2004 vid 15:14

Okej, får nog ta och prova där någon gång i sommar.
    Ja det blir lite att bära på Björnö, men det ser ju grymt fint ut där vid stranden. Men det funkar kanske lite bra vis björkvikbrygga. (?)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lite bilder från premiärsurfet i Björkvik i helgen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.