Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Lite Bilder från SM i Speed Torkelstorp 9 Okt.
-
Knatte
Gäst11 oktober, 2011 vid 08:36Gustav, jag bör ha några bilder på Felix både från Stranden och från vattnet. Skall försöka kika på detta ikväll när jag är på hemmaplan..
-
Knatte
Gäst11 oktober, 2011 vid 15:29Surferboy;672632 wrote:Någon som har fångat Felix, S-108, på bild?Vill du ha dessa högupplösta, så berätta bara vilken adress jag skall skicka till:smile:
-
Felix är en hårding! Enda som körde barfota! Tom Paddy hade ju gummi på fötterna….
-
tack Lasse, fina bilder, jag lånar en till min blogg
och bra att du hittade bojarna! -
Tjena Anders! Jag var nere i TT i söndags körde lite på läsidan om speedtävlingen. Fick efter det höra av några att du vurpat rejäält och åkt ambulans. När jag senare fick höra av din fru att det inte var så illa som det kunde varit blev man lättad. Det är bara upp på hästen igen. Go Anders! Från din “granne i Onsala” Niclaes 555
-
andersbq;672707 wrote:tack Lasse, fina bilder, jag lånar en till min blogg
och bra att du hittade bojarna!Ja men det saknas en…
och alla bromskivor utom två saknas.. -
Knatte
Gäst14 oktober, 2011 vid 19:41Nu finns alla bilderna från tävlingen på Picasa här:
Eller om man vill ha ett ljudsatt bildspel så klickar man här:
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=CoSOCRiOHfg&feature=mfu_in_order&list=UL”]SM i speed vindsurfing Torkelstorp 9 oktober.wmv – YouTube[/ame] -
Knatte
Gäst14 oktober, 2011 vid 19:46lbj;672874 wrote:Man får en bra fartkänsla i dina filmer Lasse :tongue:
Logga in för att svara.