Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Lite bilder klagshamn

• andersbq

Medlem
    2 juni, 2009 vid 12:15

tack för sympatierna, var hos doktorn igår och fick titta på trumhinnan med en fiberkamera och via en TV, ett präktigt hål mitt i… Återbesök om 3 lååååååååååååååååååååååånga veckooooooooor…..
    Inget badande eller doppande av huvudet till dess.
    Vad ska jag göra? börja supa, knarka eller helt enkelt bara gå och skjuta mig?

• tobhed

Medlem
    2 juni, 2009 vid 13:27

ahh, lider med dig. Det är nu du ska ta hand om familjen så att du kan surfa extra mycket resten av året. Nu verkar du dock inte ha det problemet i vilket fall så det kanske är möjligt att du bara ska beställa lite whiiiiiiiin från Klang istället?

• jester

Medlem
    2 juni, 2009 vid 13:54

Sikaflex?

Skämt åsido… Krya på dig, och var försiktig med örat!

• mackee

Medlem
    2 juni, 2009 vid 15:33

Fy fan va jag lider med dig.
    Men du få ta igen allt i Grekland, jag är säker på att du kommer sätta några PB:n.
    Krya på dig.

• larsd

Medlem
    2 juni, 2009 vid 16:11

Krya på dig Anders, hoppas du kan vara på vattnet så snart som möljigt!
    Lars

• surferboy

Medlem
    3 juni, 2009 vid 06:47

Börja spela tennis! Det är också svårt beroendeframkallande.

Krya på dig!

• andersbq

Medlem
    3 juni, 2009 vid 07:15

Jag vet allt vad jag ska göra medans örat läker – köpa lite nya grejer såklart!

• jester

Medlem
    3 juni, 2009 vid 07:20

🙂 Lite nya mastförlängare, kanske? Köp en extra som du kan använda som tillhygge när LBj jävlas… 😀

• benke-2

Medlem
    3 juni, 2009 vid 08:19

Fixar ni till så att brädans anfallsvinkeln blir 8-10 grader kanske det kan bli 40

• jps

Medlem
    3 juni, 2009 vid 08:53
    andersbq;550285 wrote:
    tack för sympatierna, var hos doktorn igår och fick titta på trumhinnan med en fiberkamera och via en TV, ett präktigt hål mitt i… Återbesök om 3 lååååååååååååååååååååååånga veckooooooooor…..
    Inget badande eller doppande av huvudet till dess.
    Vad ska jag göra? börja supa, knarka eller helt enkelt bara gå och skjuta mig?

Knark och vapen kan vara en lösning. Ev skulle detta kunna vara en annan. Åtminstone som skydd nästa gg efter att det läkt. kanske tom under tiden. http://www.proplugs.com

• Knatte

Gäst
    3 juni, 2009 vid 10:28
    JPS;550532 wrote:
    Knark och vapen kan vara en lösning. Ev skulle detta kunna vara en annan. Åtminstone som skydd nästa gg efter att det läkt. kanske tom under tiden. http://www.proplugs.com

Verkar ju vara en smart grej om man kar känsliga öron:tongue:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Lite bilder klagshamn

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.