Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lite bilder på läckra surfbrudar, tack!

• anonym-anvandare

Medlem
    6 september, 2002 vid 13:57
  • dr-masse

Medlem
    6 september, 2002 vid 14:07

http://www.morenotwins.com för två tjejer som verkligen kan segla.

Surfa På!

(http://www.reefbrazil.com om du bara vill kolla på fina flip-flops)

• anonym-anvandare

Medlem
    6 september, 2002 vid 16:55

Jag trodde detta var en någorlunda seriös surfsajt. Vill ni kolla på läckra tjejer så köp en p..r-tidning!

/Surftjej

• surfskutt

Medlem
    6 september, 2002 vid 23:08

Skulle nog vilja hävda att det finns läckra tjejer på andra ställen än i porrtidningar, men jag vet inte vad du har för erfarenheter och värderingar om vad en läcker tjej är. Jaja ni tjejer har allt fått nått om bakfoten…

• anonym-anvandare

Medlem
    7 september, 2002 vid 12:13

Men snälla lilla vän. Du får det att låta som om ordet “läcker” är nån typ av grov förolämpning. Jag skulle snarare ta det som en komplimang.

//Surfchick

• anonym-anvandare

Medlem
    7 september, 2002 vid 12:14

Men snälla lilla vän. Du får det att låta som om ordet “läcker” är nån typ av grov förolämpning. Jag skulle snarare ta det som en komplimang.

//Surfchick

Ps. Grym länk Masse. Den tackar man för. Ds

• voodoo

Medlem
    8 september, 2002 vid 11:23

Hämtade “Blue Crush” på Direct Connect..taskig bildkvalite, men vad gör det?
    smile.gif
    Nu väntar man bara på “Liquid”!

• anonym-anvandare

Medlem
    8 september, 2002 vid 11:32

voodoo: fick du hem hela rullen?

Liquid är det den nya Brown filmen?

• voodoo

Medlem
    8 september, 2002 vid 12:39

Yepp hela rullen!
    “LIQUID” är Dana Browns nya film med Laird Hamilton som honom själv, säkert mkt sevärd, hoppas den dyker upp SNART smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    8 september, 2002 vid 14:33

voodoo: heter den inte step into liquid?

vad sitter du på för uppkoppling? orkar du ladda upp blue crush filmen till en ftp?

• voodoo

Medlem
    8 september, 2002 vid 14:50

Självklart heter den så http://www.stepintoliquid.com/
    Kastade filerna efter jag bränt den till vcd, och att filmen suger rätt rejält är ju en annan femma! (ahh såg att jag bara kastat första halvan, ska se om jag kan hitta del 1 igen)!
    Har den (del1) på nerladdning NU så fixa ftp adressen så får vi se vilken hastighet vi får, är den bra så laddar jag gärna upp den!
    Sitter med fetband (BBB)!

• anonym-anvandare

Medlem
    8 september, 2002 vid 15:07

voodoo: checka mailen, ftp info där..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lite bilder på läckra surfbrudar, tack!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.