Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lite bilder på PL Vortex ;)

• lina

Medlem
    11 februari, 2006 vid 09:45

pontus, lilla älsklingen. det behöver inte göra SÅ ont att klippa banden med mille.
    han finns kvar när du kommer hem och då kan du säkert få prova den dära luftbindan som vi alla vet att du innerst inne vill ha, låt beslutet mogna i grekland så syr jag en kopia av den, om inte mille fixar spons. kan ju inte vara så svårt?
    det är okej, vi älskar dig för den du är.
    */en gång fjoll, aldrig fjoll igen.

• brickan

Medlem
    13 februari, 2006 vid 10:03
    lina wrote:
    pontus, lilla älsklingen. det behöver inte göra SÅ ont att klippa banden med mille.
    han finns kvar när du kommer hem och då kan du säkert få prova den dära luftbindan som vi alla vet att du innerst inne vill ha, låt beslutet mogna i grekland så syr jag en kopia av den, om inte mille fixar spons. kan ju inte vara så svårt?
    det är okej, vi älskar dig för den du är.
    */en gång fjoll, aldrig fjoll igen.

Du är söt du Lina men jag klipper inte banden med Mr mille skulle vara tråkigt om inte han fanns med sina historier på konfen.
    Jag säger bara min åsikt och vad jag tycker men jag borde inte ha en åsikt då mille vet 100 gånger mer om foil än mig.

Ska bli kul och se dig på fedag Lina och hoppas du kan sova hemma hos Dan!

• brickan

Medlem
    13 februari, 2006 vid 10:05

Walla det är bara att slänga iväg ett mail innan så ska vi styra upp något bra!

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lite bilder på PL Vortex ;)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.