Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing lite bilder skanör o höllviken

• luuddee

Medlem
    24 juli, 2005 vid 18:07

haha tack anna.. hmm ni andra sug pung bögjevlar

• liljedahl

Medlem
    24 juli, 2005 vid 18:21

habo e banne mig överskattat…alltid frustrerande när man tar sig till Habo bara för att man vet att där e folk men med klart mer marginell vind än på näset – åtminsone vid syd och västvind. körde ifrån fett blåsigt skanör vid halv två tiden idag bara för att köra underriggad 13m i habo. varför körde ingen där? mad.gif

• pepa

Medlem
    24 juli, 2005 vid 19:33

Gött Anna, gillar du kajten?

P

• annas

Medlem
    24 juli, 2005 vid 22:23

Jämfört med andra 20:or jag provat ja. Den tar bra höjd och så, men det blir lite långsamt med så stora kites tycker jag (som alltid kör min 9a smile.gif ) Schysst på sommaren när man kan köra i 4ms.

• eddie

Medlem
    25 juli, 2005 vid 14:47

Svar till:

men överrigad med 8kvm north

[/ QUOTE ]

Går det?

• luuddee

Medlem
    25 juli, 2005 vid 14:52

ja tydligen va det på gränsen.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing lite bilder skanör o höllviken

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.