Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lite bloopers från förra året

• mrmille

Medlem
    4 april, 2005 vid 19:17

Svar till:

Tacka gud för att jag inte har en foil!!! Särskilt med handtag!! Fan va kul film!!! cool.gif Varför inte använda en bom?

[/ QUOTE ]

Hehe, vi kör med bom också, blir dock inte så mycket bloopers då iom att man inte får ut lika mycket kraft grin.gif

• koan

Medlem
    5 april, 2005 vid 12:37

Svar till:

Ingen fara, vi är snart 30. Har sambos o sånt shit då istället

[/ QUOTE ]

Käften!

Tala för dig själv… …jag är purung och tänker inte lämna tonåren än på många år…. tongue.gif

Frugan är dock bra, när hon påpekade att jag inte tvättat en endaste gång sedan vi blev tillsammans köpte jag henne en tvättmansikn till lägenheten så nu går det några år till grin.gif

• mrmille

Medlem
    9 april, 2005 vid 13:02

Uppdaterade länken då b-one ansåg att 3,3 gig på 4 dagar var för mycket trafik.

smile.gif
    Ni hittar den i steffos filmarkiv
    http://ftp.surfzone.se/pp/data/511/0banzai-bloopers-2004.wmv

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lite bloopers från förra året

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.