Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lite film från åsa i helgen!

• ola_p

Medlem
    16 september, 2005 vid 18:14

Jag är rätt säker på att riggen klarade det där fint.. Får väl höra vad mag säger om saken, men jag såg inga trashade prylar.
    Ser fram mot lasans headcäm film!

• ian

Medlem
    16 september, 2005 vid 18:18

feet film mannen, o najs musik

• mawione

Medlem
    16 september, 2005 vid 21:12

Bra film!
    Lyckades själv bli spolad upp på stenarna. Bandet i variotoppen gick av. Fick gå tillbaka med prylarna. Barfota.

Magnus

• the_novice

Medlem
    17 september, 2005 vid 07:08

Ja gör gärna ett annat format, bakåtsträvare som man är när det gäller datorer så har jag inget lust att uppdatera systemet bara för att kunna uppdatera quicktime…

Ser också framemot lite headcam bilder, där borde man ha fastnat när kameramannen snodde min våg… wink.gif

• lars_k

Medlem
    17 september, 2005 vid 08:18

Va?! Jag snor aldrig några vågor. Måste kolla bildbevisen… =) Och man kan ju ligga 2st på en våg, även om det är lite väl trångt på Åsarevet.

• rutgerhauer

Medlem
    17 september, 2005 vid 11:46

Grym rulle, man blir ruskigt sugen att köra på åsa.

/Lars

• ola_p

Medlem
    17 september, 2005 vid 13:39

Ligger en 17 mb variant uppe för alla som inte orkar dra den stora, och inte vill tanka senaste QTn..

• the_novice

Medlem
    17 september, 2005 vid 13:43

Okej det var inte så farligt, bara lite snopet att hamna mellan revet och en annan seglare…

• lars_k

Medlem
    17 september, 2005 vid 16:27

Att bli anklagad för att sno vågor på konfen är ju allvarligt så jag kollade igenom materialet… Jag filmade alla mina vågor och enda gången du var i närheten var en situation som jag uppfattar så här:
    Jag siktar in mej på en våg och ligger och feskör för att komma rätt. Då kommer du i lä i hög fart, går om och lovar upp på samma våg. Långt efter att jag har börjat rida vågen kommer du uppifrån i din bottensväng. Som du antingen får avbryta eller bli spolad upp på revet. Du avbryter och det är egentligen aldrig close mellan oss. Hade du inte snott min våg från början hade det inte varit några problem, hehe. Men 2 pers uppfattar ju alltid en situation olika så vi får väl ses på Stenudde-piren nästa gång och göra upp.
    Filmbevis ligger här:
    http://ftp.surfzone.se/pp/showphoto.php?photo=801&sort=2&cat=2&page=1

• the_novice

Medlem
    17 september, 2005 vid 17:53

Hmm, skulle nog kunna stämma, jag hade koll på honom framför och såg inte riktigt vart du tog vägen förrän jag vände inne vid revet. Bara 15 timmar kvar på nedladdningen nu, får väl kika på det efter surfet imorgon… cool.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lite film från åsa i helgen!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.