Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lite Flysurferfilm
-
Svar till:
Var i Egypten var detta. Hur flög ni ner dit?. Bra film”!
[/ QUOTE ]
Det mesta av filmen är från Ras Sudr. Flygstol ner till Hurghada och sedan Taxi/buss (same shit different name där nere) till diverse resorts har jag för mig.
Såg att man kan få en flygstol ner dit och tebaka för 1500 spänn på sista minuten. Man blir ju lite sugen på att åka…
Fast jag måste spara lite semester till all grym snowkiting i vinter./Kaj(Tech)
-
nån pejl på bra billigt boende där nere om man tar en ”endast flyg” biljett?
-
vi flög till hurgada men sen fick vi ta oss runt hela röda havet för att komma till ras sudr som ligger strax norr om sharm el sheik. spotten var grym, man kunde ta taxi norr om resorten vi bodde på o köra 15km downwinder tillbaka till hotellet. =)
vi hade vind varje dag förutom en på 9 dagar tror jag att det var.
Ras Sudr var lungt fetaste spotten jag sett i röda havet, men om det inte blåser finns det inget att göra. inga andra turister, bara en massa tomma resorts efter bombningarna i sharm. men de milslånga laguner o sandrev som man hade helt ensam kompenserade en delvi klev bara in på mistral resort o checkade in, funkade klockrent. betalade 40dollar var för fullpension o skön standard. akta er för de sunkigare hotellen där typ banana beach club, helt sjukt dåligt, dessutom försökte de sno våra datorer på det hotellet…
slå gärna iväg ett mail till mig om ni undrar nått mer.
Logga in för att svara.