Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lite FS bilder

• dedde

Medlem
    18 juli, 2005 vid 22:27

Svar till:

Inlägg raderat av patrikol

[/ QUOTE ]

fan det börjar bli som ett riktikt ricky lake avsnitt det nu när patrikol på allvar börjat använda sin censurmakt! haha..

• lalliso

Medlem
    18 juli, 2005 vid 22:30

hihihi
    go ricki go ricki

• ozzcarr

Medlem
    18 juli, 2005 vid 22:40

Amen vafan, kan du sluta radera!!!!!!! mad.gif

Jag hinner ju inte läsa vad som skrivs, e ju inte rätt att enbart renodlade steffoholics ska få ta del av underhållningen. Vad stod det i jackos och mr.milles inlägg????

Kräver svar! laugh.gif

• patrikol

Medlem
    18 juli, 2005 vid 22:47
  • rambo_johnson

Medlem
    18 juli, 2005 vid 22:51

Svar till:

Amen vafan, kan du sluta radera!!!!!!! mad.gif

Jag hinner ju inte läsa vad som skrivs, e ju inte rätt att enbart renodlade steffoholics ska få ta del av underhållningen. Vad stod det i jackos och mr.milles inlägg????

Kräver svar! laugh.gif

[/ QUOTE ]

vafan har man nu missat? skit osså, kan nån msna svaret till [E-post]**********[/E-post]

• lalliso

Medlem
    18 juli, 2005 vid 22:53

blablablablablabl

• patrikol

Medlem
    18 juli, 2005 vid 23:51

Hör på ditt uttalande att du fortfarande är kvar i nappstadiet det märks på dina uttalande här väldigt tydligt!

• sj0gren

Medlem
    19 juli, 2005 vid 00:36

det är verkligen ett krig som pågår här smile.gif nån borde anlita en journalist som kan göra ett reportagé om steffo och all mobbning som pågår här tongue.gif

• eddie

Medlem
    19 juli, 2005 vid 13:02

Svar till:

Svar till:

Men hallå dom lirar i en helt annan liga wink.gif
    Dom rätta är Martin, Henke Skejtare Du kan se hans bästa sida här på Steffo just nu samt en kyss på en annan bild! wink.gif
    Melker, Stellan, Rambo (ibland när han får för ”chefen” Hårt hållen hemma men det är hemligt så berätta inte det för någon!)
    Samt Fredde!

Där har vi dom riktiga kungarna!

[/ QUOTE ]

Sitter här, tar ett fotbad och ska precis sätta på inspelningen av senaste Despert houswifes när jag håller på att sätta Baileysen i fel strupe när jag läser dess häpnandsväckande ord från patrik.
    Ledsen att säga det men: Ja, vi e dom riktiga kungarna! Och i kunga paketet slänger jag även in som bonus till alla er dyrkare: Micke och Eddie!

[/ QUOTE ]

Fan vad du är gullig… antar att du fjäskar för att du ska få tillbaka dina gummikallingar. Tar med dem till Habo idag

• fredde

Medlem
    19 juli, 2005 vid 17:14

De e inget akut… Behöver dom inte för än nästa kväll på Wonk! smirk.gif

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lite FS bilder

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.