-
Lite gamla bilder…
Här é ett gäng bilder från min dator, någon som har andra riktigt gamla?
Denna bilden är från Rågelund den 2 maj 2000. Jag kör min minimalibu vågsurfingbräda med fotstroppar. Som jag senare sålde till Pepä. Här redan med 4-linors kite.
TV4 Halland gjorde reportage. Mediakåt tidigt…! Det var viktigt för TV4 att jag skulle vara först med sporten i Sverige. Jag kände inte till någon annan än Kenta som kitesurfade.
Jag har köpt nya windsurfingprylar igen!
Här é Kenta med sin nya RRD-bräda på Apelvikens parkering.
Mars 2001 Rågelund, Åsa.
Megascene behövde en frontfigur. Den större bilden är från första gången jag kitar. Askimsviken, Göteborg mars 2000. Jag och Kenta hade övat på en stor gräsmatta i 6 veckor. Kenta, kan inte du skriva om när jag band fast klätterlinan om din midja och kopplade till dragkroken på bilen?
Här håller jag kitesurfingkurs för två talangfulla elever juni 2001. Nils och Henke. Henrik Ericsson visade senare bli mycket duktigare än mig
Fick kontakt med en kille som jobbade lite i Göteborg som visade en CD med bilder på. Mårten Björnsson! Tror att alla 3 bilder är på honom när han kör i Båstad. Mårten?
Här é Greg Drexler från Naish på besök i Sverige. Martin Eriksson fixar inför uppvisningen för TV sporten. Niklas Hyland var där och intervjuade. Vinden svek oss tyvärr. Mathieu tog bilder.
Logga in för att svara.