-
Lite gislövsbilder 20170504
Tog en liten paus i torsdags då jag släpat med mig kameran, var lite för mörkt för att få till hyfsade foton så får hålla till godo med dessa få.
Hoppas länken funkar nu.
Log in to reply.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Lite gislövsbilder 20170504
Tog en liten paus i torsdags då jag släpat med mig kameran, var lite för mörkt för att få till hyfsade foton så får hålla till godo med dessa få.
Hoppas länken funkar nu.
Tyckte väl jag såg dig där.
Schyssta bilder även om det var lite mörkt!
Tack. Svårt med avvägning mellan foto och segling, man vill ju helst segla men tycker det är väldans kul med lite bilder också.
Härligt med pix från Fight Club!
Gillar verkligen Gislövs, även om jag bara kört där ett par gånger.
Log in to reply.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
There was a problem reporting this post.
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Lite gislövsbilder 20170504
You must be logged in to create new discussions.