Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › lite glid kan det nog bli..
-
lite glid kan det nog bli..
Publicerad av JOHN_J_RAMBO på 19 augusti, 2003 vid 07:49Ikväll ser det ut..
8-11m/S enligt Dmi.ON THE WESTCOAST!
ola_p svarade 21 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst19 augusti, 2003 vid 09:19vilken väderprognos har du Lasse.K?????
Kan du skriva ner Adressen så e du bössig
-
Bössig blir jag aldrig, men du kan få urlen ändå:
7-dygnsprognos som brukar stämma hyfsat.http://www.wetterzentrale.de/topkarten/fsavneur.html
Klicka på timmar framåt till höger om ”10 m wind(mitteleur)”.
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst19 augusti, 2003 vid 09:35thanx man..
-
JOHN_J_RAMBO
Gäst19 augusti, 2003 vid 11:02BEERLANDA blir det isof
-
Lars_K ja e änna lite sugen på att testa åsa… Funderar på att göra det på prognoserna framöver… Kikat lite, och det verkar ju som det kan funka på lördag också, iaf enligt windguru… Vad tror du? Jag börjar skolan imorgon
så jag vet inte riktigt om jag kan ”ta ledigt”(/magsjuk) på fredag… å lördag ser ju nästan lika bra ut fast mindre regn??
-
Kräksjukan ska ju komma tillbaka så varför inte ta ledigt? Det är nog för tidigt att säga exakt vad som kommer att bli bra, men bara det att lågtrycken rullar in på löpande band är ju lovande. Men som vanligt gäller för mej:
SSV-SV : Lejet
VSV-V : Åsa
V-NV: Apelviken
Kuling NV-NNV: Ringenäs
Som det ser ut nu kan det bli lite för nordligt i Åsa på Lördag, men allt kan hända. -
Ja… jag vet inte hur schemat ser ut än… Får se om det funkar att vara sjuk på fredagen… Fast man kan ju alltid hoppas att det kommer på lördagen istället…
Känns som man behöver en guide första gången så man vet vad man inte ska hitta på om man vill undvika att ha sönder alltför mkt grejor… Jag har ju powerbox i min vågis….
Logga in för att svara.