-
lite hjälp och tips
alltså gott folk att va nybörjare på saker måste vara det sämsta någonsin, varför kan man inte helt enkelt vara konon redan från början hmm…..
men jag måste ju säga jag gillar att försöka komma upp på brädan upptäka jag har drivit iväg typ 1 mil gå tillbax och upprepa proceduren tills benen inte håller mer…
alltid roligt o flyga me huvudet före i vattnet o släppas en bit så näsborarna blir stora som golfbollar o lite saltvatten i lungorna har väl inget dött av eller ? =))
aja skit i det nu till min stora viktiga fråga hur i helvete får jag fart, kommer upp på brädan utan problem draken lite till vänster sen sjvung över till höger så e man ju uppe men hur jag fan än bär mig åt så när jag kommit upp antingen kommer kiten för långt fram o då sjunker man som en sten eller försöker jag få tillbax draken en bit e det enda som händer att den åker upp o stannar fint klockan tolv rakt upp i luften o då hänger man där som en byfåne, så gott folk hur faen lyckas jag placera draken så jag får lite kraft att åka =)
Logga in för att svara.