Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Lite inspiration till er…
-
Lite inspiration till er…
Publicerad av falle på 22 februari, 2008 vid 23:05… nyss hemkommen från Maui.
Robby och Lairdbasse svarade 17 år sedan 13 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
En ny liten anläggning som jag inte sett förut ”Da Rush” som byggts upp i Kihei. Provade inte men det såg riktigt kul ut.
Här é jag med min dotter.
-
Kanske några familjära ansikten..?
Alex (Hawaii), Lovisas familj (numera Hawaii), Sven (Gotland), Henrik o Sara (Göteborg) och Kjelles familj (Stockholm) -
Satan va det blåser här i Lejet ikväll, tokstormar ute 🙂
Imorgon blir det surf!
Här é en bild på Henke Henriksson som fångar en våg utanför Babybeach lol!!! och såklart en på Laird Hamilton på Hookipa -
Måste bara lägga in denna bilden: En riktigt cool husvagn!
Och en goo bild från Hookipa. -
fina bilder..
jag tyckte att jag läste nånstans att dom skall bygga en sån där innomhus surf i Lindvallen/Sälen.. ännu en motivations faktor till att åka skidor i sälen då om man oxå kan surfa lite..
synd att inte varberg bygger en inomhus vindsurfings arena.. det hade varit riktigt coolt och det hade verkligen satt komunen på kartan.. säkert jättebilligt 😉 men det kostar att ligga på topp
-
Så våldsamt dyrt är det nog inte… Läste detta häromdagen apropå flowrider http://www.springwise.com/retail/instore_wave_riding/
Vore väl klockrent för surfers eller falle att göra… -
Tack Henrik för fina bilder och uppladdning inför resan! Just nu tokswell från både norr och söder samtidigt, vilket är rätt ovanligt. Sydswell kommer ju vanligtvis på sommaren. Alla goa vågsurfspots lär gå av så det räcker!!! 😀
/Magnus -
snygga bilder! särskilt där John McEnroe styckar en köttbit;-)
naaajs! -
@Falle 446644 wrote:
Här é en bild på Henke Henriksson som fångar en våg utanför Babybeach lol!!! och såklart en på Laird Hamilton på Hookipa
Kan du förtydliga. Vilken bild är vilken?
Som ytterligare inspiration: Mats Oljons plockar en liten våg utanför Mamas Fishhouse (från igår). UNdertexnad betraktar från sidan (foto: Björn):
-
Ok Ola, kontrar med en på dig från samma tillfälle igår (Björn J fotar).
Alla som inte testat SUP ännu, gör net NU. Ja är helt såld, måtte det inte börja blåsa…
-
Fina Bilder Henke!
Jag känner sånt otroligt sug efter att åka tillbaka. Kan verkligen förstå varför du varit där över 20 gånger! Det är liksom en känsla som inte inte går över. Hoppas verkligen att man kan åka dit nästa vinter igen…spara spara spara spara.
-
Tjena Falle!
Jag saknar bilder från ett specifikt datum i december från stranden. Hade du ingen som fotade det som hände då? Grattis!Men surfbilderna är ju också bra inspiration, vi åker den 13/3 och kommer hem 6/5.
Hälsa familjen
/Honken aka Urban Åkerberg
Logga in för att svara.