Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lite monofilm bitte kaufen

• anonym-anvandare

Medlem
    6 juli, 2005 vid 06:55

Skidsport har sålt monofilmtejp tidigare.

• anonym-anvandare

Medlem
    6 juli, 2005 vid 07:43

Oki,

jag är egentligen ute efter ”monofilm i kvadratmeter” för att byta ut hela rutor i seglet.

/Klang

• racso

Medlem
    6 juli, 2005 vid 08:19

Eehn loursning aehr ahtt kholla meid ehn saigelmaurkare.

/O.

• tsss

Medlem
    6 juli, 2005 vid 09:19

om du kommer till huvudstan så gå till Björns segelvård. Av Björn kan du få köpa monofilm. Den är ganska billig, jämfört med dacronsegelduk t ex. Monofilm används även i andra branscher så det är nog möjligt att hitta den på andra ställen. TSSS

• calle_b

Medlem
    6 juli, 2005 vid 09:22

Geshungtiet. Tror också på segelmakare. Annar brukar de laga segel geschwint o billish hos Björns Segelvård eller liknande.

• clemens

Medlem
    6 juli, 2005 vid 10:28

Körde du sönder seglet i klagshamn i förggår eller, jag sa ju att de va överiggat cool.gif

• klang

Medlem
    6 juli, 2005 vid 11:36

Tack foer alla tips, jag kollar!!!

Clemens:
    Hehehe… lite oeveriggad var jag allt en stund, men det aer goett att fao loss lite oeverskottsenergi… tongue.gif

/Klang

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lite monofilm bitte kaufen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.