Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lite nytt coolt från SUESIAS!
-
Lite nytt coolt från SUESIAS!
Publicerad av martent på 16 september, 2009 vid 10:25Finns en 5,3 och en 5,8 med fish till nästa säsong! Sen den bästa av alla 6,2 lite smalare nice som fan.
Även lite vågisar kommer att finnas på lager!eklov svarade 15 år, 5 månader sedan 17 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
faaack yea… nice shape on the gun
we want close up pics of the finboxes!!! : )
-
najs pappa M! jag kommer nog förbi idag o handlar lite av dig, dina stickers e klara imorrn
-
nice, går rykten om att tablas kommer komma med lite nytt nice också.
-
Äntligen har kitevärlden fattat att kite-surfbrädan ska vara lång och smal. That’s the shit!
-
Snyggt mårten! Nöjd med min vågsuesias! Blir sugen på att beställa en till…
-
MårtenT;576413 wrote:Finns en 5,3 och en 5,8 med fish till nästa säsong! Sen den bästa av alla 6,2 lite smalare nice som fan.
Även lite vågisar kommer att finnas på lager!Vad rekomenderar du till en som har kiteat länge men är nybörjare på vågbrädor, väger lite (60kg) och vill kunna göra tajta svängar men endå köra soulsurfing inte fläska med draken . . . gärna i stora vågor (i den mån man hittar sånna i swe ; )
No strap´s No pad´s. . .den smala fish´n eller den bredvid? skriv gärna varför oxå. Pris på respektive?
Ps. är detta mårten (med den fina hunden) jag träffa i jonstorp häromdan? Ds.
-
anr;576623 wrote:Snyggt mårten! Nöjd med min vågsuesias! Blir sugen på att beställa en till…
Vad har du för storlek på din Anders?
Funderar på att sälja min två och köpa nått mittemellan, typ 6,2″, men skulle helst vilja ha en fish då -
MårtenT;576413 wrote:Finns en 5,3 och en 5,8 med fish till nästa säsong! Sen den bästa av alla 6,2 lite smalare nice som fan.
Även lite vågisar kommer att finnas på lager!Vad kostar en 6,2 då ?
Logga in för att svara.