Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Lite nytt om Kevin skada
-
Lite nytt om Kevin skada
Publicerad av djevulen på 16 augusti, 2010 vid 17:48Mycket tråkig läsning,hoppas han kryar på sig snabb och är snart tillbaka..
pepa svarade 14 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
Tradigt…
Det positiva med detta är väl kanske att nu får någon annan chansen att vinna. Det negativa är att vi knappast lär få se honom i boots. -
jag säger som clabbe sa till mig. det va en tidsfråga innan det hände..
förövrigt så han pajjade det exat likadant som jag gjorde, samma trick samma fellandning
-
det är farligt med straps!
skador suger, jävla trist e det!
-
Framför allt är det farligt att köra hårt och stort. Det är därför jag mest fjösar runt.
-
Här har han ju t.ex. gott om lägen att panga knät
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=wAJWmz15JZg”]YouTube- Kevin Langeree[/ame]
-
Äh, hade han haft boots på sig hade du kollat den där rullen med byxorna vid fotknölarna
-
det behöver inte bli snyggt även om man har boots o spelar looptroop men det hjälper ju till såklart…
pastor får en del att se snyggt ut i straps men han har ju iofs lämnat naish för airush
-
Eller om han nu blev lämnad. Synd i vilket fall som helst. Tur Sick Rick och Sam Light håller fortet.
-
WakeNils;626129 wrote:han är lite av en expert på att få saker o se fult ut
Ha, ha! Precis vad jag tänkte men inte skrev…
Han är grymt duktig men stilen och hållningen?!… är ju nästan synd om honom (även om han vore frisk i knät);-).
Syns extra tydligt när han kör med Aron i “On the loose” tidiga avsnitt. Som att jämföra Kelly Slater och “Shan Banan” i surfing:cool2:
Logga in för att svara.