Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › Lite Off, men antagligen bråskande
-
Den ser riktig ut tycker jag, men det kan ju vara något ptoblem med den…
Tja jag tror att jag har någon gammal skiva kvar hemma, skall jag fixa en image av den?
-
Knatte
Gäst10 januari, 2006 vid 19:55Svenne wrote:Om du nu ändå fulbränner OS, varför inte ta XP istället?Vi pratar om en antik dator, som inte mäktar med nyare prylar (inte min dator:smile: )
-
Knatte
Gäst10 januari, 2006 vid 19:58Stang wrote:Den ser riktig ut tycker jag, men det kan ju vara något ptoblem med den…Tja jag tror att jag har någon gammal skiva kvar hemma, skall jag fixa en image av den?
När du pratar om image? Vad menar du då? En rakt av kopia, på installations CD eller skall du krångla till mer än nödvändigt 😮
Mina spända nerver pallar inte med -CUE och -Bin mer..
Men skulle vara jätte tacksam, om det skulle gå att få en copy på skivan :tongue: -
Ahaa jag tror jag upptäckt något!
Det råkar inte vara så att du kör XP?Jag stoppade i min 98 skiva (som jag vet fungerar) och får precis samma fel som du!!! Dvs “Sätt in Windows…. på nytt”!!!
Min gissning är att du har en fullt fungerande CD, den trivs inte så bra i XP bara! -
Knatte wrote:När du pratar om image? Vad menar du då? En rakt av kopia, på installations CD eller skall du krångla till mer än nödvändigt 😮
Mina spända nerver pallar inte med -CUE och -Bin mer..
Men skulle vara jätte tacksam, om det skulle gå att få en copy på skivan :tongue:Det skall nog gå att fixa en koppia om du vill men jag tror inte att det behövs. Kör på din CD den funkar säkert fint!
-
Knatte
Gäst11 januari, 2006 vid 05:50Kan ligga något i detta. För om man trycker på install och simulerar en installation, så börjar den prata om Windows NT och att windows 98 inte fungerar på NT-maskiner..
XP är väl baserat ,på någon som liknar windows NT?? -
Knatte wrote:Kan ligga något i detta. För om man trycker på install och simulerar en installation, så börjar den prata om Windows NT och att windows 98 inte fungerar på NT-maskiner..
XP är väl baserat ,på någon som liknar windows NT??Jepp, det stämmer!
Logga in för att svara.