Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lite OT: BBrain Farm Digital Cinema Reel HD

• Lite OT: BBrain Farm Digital Cinema Reel HD

Publicerad av haze på 15 juni, 2010 vid 21:52

Sjukt nice filmat!!! Förlåt om den har varit uppe förut men i så fall är den värd att repostas!

[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=qPDnluREgks”]YouTube- Brain Farm Digital Cinema Reel HD[/ame]

petting_4 svarade 14 år, 11 månader sedan 12 Medlemmar · 14 Svar
  • 14 Svar
  • hengo

Medlem
    15 juni, 2010 vid 22:44

tror den vari uppe förr men man får posta den hur ofta man vill! kvalité åt folket!!

• svinet

Medlem
    16 juni, 2010 vid 09:42

mycket gött från filmen thats it thats all…. denn bästa snowboardfilmen som gjorts!!

• svenne

Medlem
    16 juni, 2010 vid 10:32

Jävlar!

• rydstrom

Medlem
    16 juni, 2010 vid 13:31

fy fan va snyggt filmat…

• cortex

Medlem
    17 juni, 2010 vid 15:45

Oj….

• jagkallaspiotrellerpete

Medlem
    17 juni, 2010 vid 16:16

en liten påminnelse om att livet är mer än 8-17 arbete

• jenselias

Medlem
    17 juni, 2010 vid 16:33

Snyggt. Handling är överskattat! 😀

• sourra

Medlem
    17 juni, 2010 vid 17:56
    Svinet;617396 wrote:
    mycket gött från filmen thats it thats all…. denn bästa snowboardfilmen som gjorts!!

Jag tyckte väl att jag kände igen vissa delar. Fan, det här är helikopterporr på riktigt. Riktigt bra kvalitet på all brädåkning också.

• johanw

Medlem
    17 juni, 2010 vid 19:03

love it!! sjukt!!

• svinet

Medlem
    18 juni, 2010 vid 06:49

Vi får ta en bira snart sourra och glo igenom den. Skall du med till Metaltown ikväll?

• peter412

Medlem
    18 juni, 2010 vid 10:40

Brädåkningen kommer från filmen Thats it Thats all. Sjuk fet film med riktigt bra filmning.

• sourra

Medlem
    18 juni, 2010 vid 15:30
    Svinet;617686 wrote:
    Vi får ta en bira snart sourra och glo igenom den. Skall du med till Metaltown ikväll?

På A svarar jag ”Hell yeah, jag är gräsänkling i 3 veckor med undantag för midsommar” och på B svarar jag ”Nej, jag ska på hälsoresa”

• svinet

Medlem
    21 juni, 2010 vid 21:29

oki gött då får vi styra upp ngt!! Hälsoresa suger! Du skulle varit på Metaltown så jävla bra

• petting_4

Medlem
    22 juni, 2010 vid 17:06

kan inte få nog av thats it thats all, så sjukt fet film

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA