Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lite pics från Rågelund i Söndags

• Lite pics från Rågelund i Söndags

Publicerad av danielsan på 23 september, 2003 vid 20:42

Kvaliteten är sisådär, lyckades inte komma vidare nära + att det började skymma

Åkare är Honk

fred svarade 21 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • danielsan

Medlem
    23 september, 2003 vid 20:44
  • danielsan

Medlem
    23 september, 2003 vid 20:46

!

• danielsan

Medlem
    23 september, 2003 vid 20:48

Motljus!

• danielsan

Medlem
    23 september, 2003 vid 20:54

En som inte vågade sig ut i den kraftiga vinden…

• villjam

Medlem
    23 september, 2003 vid 22:00

yeah.. Själv stod jag på stranden och surade.

• hutter

Medlem
    24 september, 2003 vid 06:15

var ligger Rågelund??

har fått för mig att ni båda är från GBG?

• villjam

Medlem
    24 september, 2003 vid 06:20

Stämmer bra det. Rågelund ligger 3-4 mil söder om göteborg c, vid ett samhälle som heter Åsa.

• hutter

Medlem
    24 september, 2003 vid 07:58

weee, Ligger det i Åsa, var en del ute och festade i Åsa när jag gick i högstadiet, kommer själv från hanhals smile.gif

• pet

Medlem
    24 september, 2003 vid 08:04

Hanhals ligger strax söder om Åsa, va? finns det inte lite spots där omkring, som kan vara sweet? har för mig att viken nedanför Rågelund ligger mot sydväst. Man kanske ska reka lite bättre där nere. någon som testat? Har nog aldrig träffat dig, Hutter. Har du kommit igång?

• hutter

Medlem
    24 september, 2003 vid 08:09

söder norr….har ju sådär koll på riktniing smile.gif

Hanals borde ligga norr om Åsa då det är påvägen till GBG
    Stegatorp har jag hört funkar bra, kan man rigga och lancha draken i grunt vatten så funkar nog stranden nedanför mina föräldrar smile.gif Bor igentligen i Vårdkaseberg som ligger utanför Hanhals smile.gif

Nej har inte kommit igång, är sugen som bara den, men har pengaproblem, måste gå kurs först, vilket fixar sig, men hosta upp en 10-15 x 2 eftersom förhoppnignsvis tjejen skall med också så blir det big problem, särskillt nät hon hojtar om att vi behöver ny soffa.
    Förhoppningsvis så kanske man kan fixa ihop det ändå men tidigast nästa sommar, och det smärtar mig hårt att sitta och läsa forumet utan att igentligen veta vad det är ni pysslar med, men men, den som väntar på nått gott väntar ALLTID förlänge….eller hur var det?

så vem e du Pet? åker mycket runt Åsa?

• pet

Medlem
    24 september, 2003 vid 08:28

Jag är en av många “Rågelund Locals”. D.v.s surfar ofta i Rågelund:) bor dock i Jamajorna i Götet.
    SOFFA! vad är det för snick snack? soffor ger ingen kick. dom bara står där o står. passa på nu när folk säljer av sina -03 drakar. Nästan allt är bra och oftast väldigt bra pris. Köp en 18kvm eller däromkring, så blir det många surfdagar för pengarna. Våtdräkter o sånt plockar iofs på i pengar, men tro mig, det är värt att sitta på parketten resten av livet.

• hutter

Medlem
    24 september, 2003 vid 08:32

jag tvekar inte en sekund på det du säger smile.gif svårigheten är att ävertyga tjejen detsamma smile.gif
    men i Mars så försvinner en del avbetalningar och grejor och så skall jag föröska spara lite med, så hoppas jag att det fixar sig på nått sätt.

Jag kanske får hänga med ner nåndag och titta? hade varit asasköj smile.gif

Bor i järnbrott försten så vi e nästan grannar smile.gif

• Anonym

Gäst
    24 september, 2003 vid 09:00

Lol.. kul att se att man missat sätta fast sittsele-linorna mellan benen.. ser ut som hängslen på bilderna ju 🙂

• pet

Medlem
    24 september, 2003 vid 09:13

Ja, vad man inte ser på bilderna är att Honk kör i kostym och lackskor. Du glömde även att stoppa in monokeln och fickuret.

• fred

Medlem
    24 september, 2003 vid 11:22

Missat?!.. Du har väl aldrig använd dom, jag har ju visat dig flera gånger hur dom ska sitta, men du lyckas ju aldrig lösa det wink.gif

Okey Honk! det ser lite fräckt ut! Det kanske blir inne att köra så snart, såg nog att Peps små kika på den lösningen smirk.gif grin.gif

Blir det surf på torsdag?

Fred.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lite pics från Rågelund i Söndags

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.