Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Lite pix från Halmstad idag (3/11)
-
Lite pix från Halmstad idag (3/11)
Publicerad av imported_borje på 3 november, 2010 vid 15:18Linda tog lite fina bilder idag när vi försökte mjölka ut det lilla som fanns. Idag var verkligen en besvikelse, men men. Håll till godo (obs, det är väl ganska givet vilket som är den “vackraste” bilden… 🙂 )
mag svarade 14 år sedan 11 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Grrrr;638389 wrote:Förlåt, kunde inte låta bli…
Haha! Sjukt bra.
-
Grrrr;638389 wrote:Förlåt, kunde inte låta bli…
Yes va bra!! Mohahahaha…
-
Riktiga segel o riktiga brädor.
Oriktiga vågor o oriktiga våtdräkter! 😉
Ser inte ut som om jag missade ett smack!
/Magnus -
Borje;638381 wrote:… det är väl ganska givet vilket som är den “vackraste” bilden… 🙂 )
Ja, badskumspojken är ju sjukt läcker. Ni har inte funderat på en kalender med liknande motiv med fräscha Halmstadslocals? Det kunde ju finansiera Kap Verderesor mm. Bara ett tips alltså.
Annars: snyggt rippat. Måste också kommentera att det där grågula Smacket ser fint ut. Fick själv hem att turkossvart som jag var lite tveksam till (och Jeff tom avrådde från). Men i verkligheten ser det grymt snyggt ut.
-
Mag;638441 wrote:Riktiga segel o riktiga brädor.
Oriktiga vågor o oriktiga våtdräkter! 😉
Ser inte ut som om jag missade ett smack!
/MagnusEftersom jag bor i Göteborg måste jag påpeka att om du tittade på bilderna kan du inte ha missat ett Smack 🙂
/adde
-
adde;638474 wrote:Eftersom jag bor i Göteborg måste jag påpeka att om du tittade på bilderna kan du inte ha missat ett Smack 🙂
/adde
Full pott till adde!
Fasen vad fint det oranga lyser föresten, nästa så den där grodan och hans prylar ser bleka ut.
/JB
-
Så här i efterhand kan jag säga att jag fullt medvetet lämnade ett ganska stort bete – och väntade på gammelgäddan. Den måste bara hugga,den väntar där ute i cyberrymden, tänkte jag. Och se – jag fick napp!!
Mina gröna smackar dock bättre!
/Magnus
-
Mag;638500 wrote:Så här i efterhand kan jag säga att jag fullt medvetet lämnade ett ganska stort bete – och väntade på gammelgäddan. Den måste bara hugga,den väntar där ute i cyberrymden, tänkte jag. Och se – jag fick napp!!
Mina gröna smackar dock bättre!
/Magnus
A fyyyy F—-N att jag underskattade dig sååååå. Megaursäkt! Smack on!
Bra tryck i Grodans toppsväng föresten på bild 18 uppifrån, trots närmast obefintlig våg.
/JB
-
Allt du saknar nu är ett segel som gör andra kermitgröna av avund!
/Magnus
Logga in för att svara.