Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › lite sam light
-
lite sam light
Publicerad av mjersen på 1 april, 2010 vid 16:47[ame=”http://vimeo.com/10587178″]Modus Operandi on Vimeo[/ame] steeze productions
luddekludde svarade 14 år, 7 månader sedan 16 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
vem e killen? riktigt go åkning måste jag säga, gillar stilen! (Y)
-
Riktigt nice! Men varför kör han på en haze egentligen? Inte riktigt lämpad för honom?
-
maackaan;604297 wrote:Riktigt nice! Men varför kör han på en haze egentligen? Inte riktigt lämpad för honom?
Han kör momentum med haze grafik, en bräda som är nästan lika skön som lf influence i år
-
petting_4;604399 wrote:Vad var det för trick det första på kickern?
indy backside offaxis 3
-
oskarryden;604433 wrote:Vad heter soundtracket? .. någon? =)
The Beautiful Girls med I Thought About You.
En nybörjarurkrokad fråga, byter ni till större chickenloop då ni börjar köra urkrokat? Sams ser rätt stor ut om jag jämför med min i samma märke…
/ Danne
-
petting_4;604399 wrote:Vad var det för trick det första på kickern?
Det var iaf långt ifrån en tweek-pop…
-
DanneP;604647 wrote:The Beautiful Girls med I Thought About You.
En nybörjarurkrokad fråga, byter ni till större chickenloop då ni börjar köra urkrokat? Sams ser rätt stor ut om jag jämför med min i samma märke…
/ Danne
Har inte bytt för LFs chickenloop är redan ganska stor så fungerar bra men större loop gör allt mycket smidigare, så länge den inte går att få över huvudet…
-
DanneP;604647 wrote:The Beautiful Girls med I Thought About You.
/ Danne
Du kan köpa en längre loop och byta ut mot din befintliga om så önskas
Logga in för att svara.