Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Lite slalom träning i Habo (torsdag)?

• Lite slalom träning i Habo (torsdag)?

Publicerad av klang på 8 juli, 2009 vid 08:34

Hallå, någon som hänger på och kör lite slalom i Habo Ljung imorgon (torsdag). LBWS har lagt ut bojar så det är väl dags och kriga lite… :). När kan ni andra köra? Jag har semester 😛 och tänkte nog vara där hela dagen…

Vind prognosen, enligt FRV, kommer inte upp i 10m/s så jag tänkte inte utlysa någon Skåne Slalom Cup…

klang svarade 15 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • klang

Medlem
    8 juli, 2009 vid 08:42

hahaha… nu är jag surfzone-veteran… :P…. då kan jag trappa ner på spammandet… äntligen…

• jester

Medlem
    8 juli, 2009 vid 09:22

Äh.. Du har mycket kvar att lära…

/Steffoholic

• thomas-althin

Medlem
    8 juli, 2009 vid 13:48

De låter ju som lite kuligt.. Jobbar till lunch(mitt i semestern…) så jag är nog i Habo vid 13-snåret.
    Synes då?

• kapten-k

Medlem
    8 juli, 2009 vid 16:36

Låter riktigt skoj! Jag sluter upp mentalt och sitter hemma vid plasman och tittar på nån gipp film.

• klang

Medlem
    8 juli, 2009 vid 18:37
    Thomas Althin;557839 wrote:
    De låter ju som lite kuligt.. Jobbar till lunch(mitt i semestern…) så jag är nog i Habo vid 13-snåret.
    Synes då?

Det låter fint 🙂

• klang

Medlem
    8 juli, 2009 vid 18:38
    Jester;557778 wrote:
    Äh.. Du har mycket kvar att lära…

/Steffoholic

Ohh master

• petter_f

Medlem
    8 juli, 2009 vid 21:10

Just wondering – om ni får ihop tillräckligt surfare kommer det blir lite kompisrace p g? Eller bara tänkt bränna runt bojorna och nöta gipparna. Mycket osäker på om jag hinner upp till Habo men det skulle vara kul ju.

• joth

Medlem
    8 juli, 2009 vid 22:13

Kommer vara nere vid 15 tiden. så vi ses …

• klang

Medlem
    9 juli, 2009 vid 09:07
    Petter_F;557981 wrote:
    Just wondering – om ni får ihop tillräckligt surfare kommer det blir lite kompisrace p g? Eller bara tänkt bränna runt bojorna och nöta gipparna. Mycket osäker på om jag hinner upp till Habo men det skulle vara kul ju.

Blir vi riktigt många, och om alla vill, så kan vi ju alltid köra “klara-färdiga-gå” start… och den som vinner få stå och skämmas i lä vid nästa start… 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Lite slalom träning i Habo (torsdag)?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.