Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Lite slalombilder från Frankrike
-
Lite slalombilder från Frankrike
Publicerad av swe170 på 19 februari, 2007 vid 13:17Här kommer lite goa slalombilder från Frankrike i helgen, ca 90 deltagare !
Hade varit så gött att vara med i en sådan tävling, när blir det Long Distance Race i Sverige ?
http://hwo.free.fr/ld_hwo_18_fev_2007/index.html/Mats
swe-496 svarade 17 år, 8 månader sedan 10 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Oregistrerade
Gäst19 februari, 2007 vid 16:19RS4 Proto?
-
Oregistrerade;365843 wrote:RS4 Proto?
Skulle tro att det är ett RS4, skärningen är i alla fall identisk. Sen skvallrar ju färgerna om att det antingen är ett limited edition eller proto.
-
En vild gissning från min sida är RS4 proto sytt för den gamla legenden Erik Thiémé, F-808.
Lars -
Så måste det ju vara! Coolt, iaf. Tur att Robby Naish inte kör för NP. Tänk dig det där i rosa… Fast iofs så ser det ut som Severne skulle kunna passa honom nu för tiden. Ser rosa ut på dom bilder jag sett… Tobhed: Kunde inte motstå… f’låt! 😀
-
Jester;365901 wrote:Så måste det ju vara! Coolt, iaf. Tur att Robby Naish inte kör för NP. Tänk dig det där i rosa… Fast iofs så ser det ut som Severne skulle kunna passa honom nu för tiden. Ser rosa ut på dom bilder jag sett… Tobhed: Kunde inte motstå… f’låt! 😀
Du är bara avundsjuk…:cool2:
-
ALLA seglar med öppen dörr! Har dom inte lärt sig att skota hem?
-
faster;366413 wrote:ALLA seglar med öppen dörr! Har dom inte lärt sig att skota hem?
Du vet fransmän…. tänkte faktiskt på samma sak, de ser överriggade ut hela bunten?
-
För mig ser det snarare ut som om bilderna är tagna inför gipp, men man ser inte bojen? De släpper ut inför gipp, månne?
-
dr Masse;366417 wrote:För mig ser det snarare ut som om bilderna är tagna inför gipp, men man ser inte bojen? De släpper ut inför gipp, månne?
Det där med att svänga har jag aldrig förstått, det kanske förklarar en del….
Allvarligt talat så har du delvis helt rätt, men kollar man t.ex på denna bilden så ser det dåligt ut med stängandet på alldeles för många seglare…
Logga in för att svara.