Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lite statistik över surftillfällen

• soulandradical

Medlem
    1 juli, 2005 vid 11:17

jag är imponerad, jag trodde jag var fanatiskt men jisses…

måste verkligen ta och lära mig mer om vädret och hur man förutspår vinden och även om jag aldrig kommer att bli lika superentusiastiskt så skulle jag bli otroligt glad om jag kunde dubblera mina gånger på vattnet.

Angående gardinen så är den upprullad sen maj smile.gif
    Enligt statisktiken har det varit surfmöjligt (6,7kvm) på näset 9ggr sedan dess, sen har jag säkert missat några dagar men så jättemycket mer än dessa tillfällen tror jag inte det har varit lokalt. Men som sagt jag kollar bara runt i hemmavattnet, det får bli bättring.

• jogo

Medlem
    1 juli, 2005 vid 11:43

Köpte hus i anslutning till havet enbart för att på så sätt maximera seglingsdagarna wink.gif och visst har det gett utdelning, men för 2,5 millar får man mycket bensin…

/Jonas

• styret

Medlem
    5 juli, 2005 vid 14:24

eller så bosätter man sej nära haga…

har sagt det förrut och säjer det igen. det kan inte finnas ett vindsäkrare ställe i sverige.

dina 6 gånger är nästan så man seglar på en vecka eller en och en halv här.

• gurra1978

Medlem
    5 juli, 2005 vid 16:25

Svar till:

eller så bosätter man sej nära haga…

[/ QUOTE ]

Jag tror dig. Det vore verkligen nice att bo där. Synd att det är så dåligt med jobb i just den regionen bara frown.gif

• surfen

Medlem
    5 juli, 2005 vid 18:20

Va bra!! Mera tid över till surfandet wink.gif grin.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    5 juli, 2005 vid 19:06

Habo Ljung är nya Haga Park. Här är det bris o grejer alltid som gör detta ställe till nr 1…Det blåser mer här än på Haga Park

• el_duderino

Medlem
    5 juli, 2005 vid 20:07

Vad snackar du om?
    Höllviken levererar mer än nått annat råtthål!!!!!!

• soulandradical

Medlem
    6 juli, 2005 vid 09:41

Bara att gratulera till Haga! Hur gott som helst att ha vind så ofta. La nu till ytterligare ett tillfälle i statistiken. Ljunghusen var riktigt gott i måndags. Mycket vind, sol och riktigt varmt. Kan väl knappt bli bättre i sverige.

Nu verkar det dock bli dött på vindfronten ett tag. Eller lovar de annat på haga eller på något annat ställe? Blir det vind någon annanstans så drar jag upp rullgardinen och kör dit!
    smile.gif

• danneman

Medlem
    6 juli, 2005 vid 20:23

laugh.gif laugh.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lite statistik över surftillfällen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.