Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lite Torkel från igår (söndag 15:e).

• surfmc

Medlem
    16 juni, 2008 vid 22:13

@sourra 475476 wrote:

Nej.

Har lovat mig själv att aldrig mer köra där och nu är löftet inne på sin tredje månad.

Nej.

http://www.surfzone.se/forum/showthread.php?t=57456

Jag tror att du antipromotar Torkel för att du ska få köra där utan trängsel!

• davids

Medlem
    17 juni, 2008 vid 03:44

Har haft riktigt manga fina dagar dar faktiskt men stenarna och pinnarna ar lite dodgy

• raggi-man

Medlem
    17 juni, 2008 vid 08:23
    sourra;475410 wrote:
    Tack David. Fina bilder på ett vidrigt ställe.

är du officiell torkelambasadör 😀

• sourra

Medlem
    17 juni, 2008 vid 09:54

@räggi man 475675 wrote:

är du officiell torkelambasadör 😀

Jag är lika mycket TT-abassadör som du är Mensa-ordförande :santa:

• davo

Medlem
    17 juni, 2008 vid 10:56

@stebe 475567 wrote:

Det är ju bara ett vanligt hopp,.. men snyggt filmat. Tyvärr är inte min kamera kompatibel med Vista så det får vänta ett tag.

Vi får lösa det i dagarna, läs: helgen. Det är jävlans coolt så vi här på konfen är värda att se klippet. Blir mer filmande i sommar.
    Jag lånar bandet i dagarna o tankar upp….hmm..vart vet jag inte just nu, men vi får höras.
    /David 0708-236601

• blackadder

Medlem
    22 juni, 2008 vid 07:48

Jag tror jag vet vem räggi man är. Och nej sourra, han är verkligen inte Mensa-ordförande.

• blackadder

Medlem
    22 juni, 2008 vid 07:49

@sourra 475690 wrote:

Jag är lika mycket TT-abassadör som du är Mensa-ordförande :santa:

Jag tror jag vet vem räggi man är. Och nej sourra, han är verkligen inte Mensa-ordförande.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Lite Torkel från igår (söndag 15:e).

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.