Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Liten bräda vilken storlek och märke

• tobhed

Member
    24 mars, 2008 at 21:17

Får man fråga varför du inte köpte min, aldrig använda, isonic 76 som fortfarande finns i kartong för ynka 8500:-?

men det var ju dock en fin bräda du har köpt… 😉

• bjornen

Member
    24 mars, 2008 at 21:25

@tobhed 453730 wrote:

Får man fråga varför du inte köpte min, aldrig använda, isonic 76 som fortfarande finns i kartong för ynka 8500:-?

men det var ju dock en fin bräda du har köpt… 😉

Det fanns en till här i Sthlm som var 5 spänn billigare å så fick jag en extra speedfena på köpet 😉

//Björn

• tobhed

Member
    24 mars, 2008 at 21:29

Ahhh, men Micke hade ju seglat sin – gammal och sliten mao 😉

Då var det inga problem, trodde att du hade gått och köpt en ny i affären.

ps. Ingen som vill ha en sprillans ny isonic 76 till en billig peng?

Page 4 of 4

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Liten bräda vilken storlek och märke

You must be logged in to create new discussions.