Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Liten hängselekrok?

• Liten hängselekrok?

Publicerad av argulander på 7 augusti, 2009 vid 20:18

Har en dotter på 11 år som är ganska smal, har också en hängsele med vanliga remmar i liten storlek, dock saknar den fn krok. Har försökt hitta en liten (dvs inte så bred), men misslyckats. Är det någon som vet var ma kan få tag på en sådan?

Klas

argulander svarade 15 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • jesper_b

Medlem
    7 augusti, 2009 vid 20:26

Abolsut, dvs hos mig/Hotsailsmaui Sweden. Den kommer som standard med Hotsails midjesele dammodell “Diva” samt kidssele och dessutom har jag ett gäng lösa. PM, hotsailsmaui@telia.com eller 0733-169000.

/JB

• bicless

Medlem
    7 augusti, 2009 vid 22:45

Vi har åxå sånna. 6″ är de minsta vi säljer, de brukar användas av storlek XS och S. M och L kör 10″ och XL kör 12″

• nlc

Medlem
    8 augusti, 2009 vid 04:52

Pro Limit har kortare bredd på “krokbaren” på sin dammodell Pure Girl, ca 20 cm mellan fästena. Typ en sån här

• argulander

Medlem
    9 augusti, 2009 vid 03:57
    Jesper_B;564850 wrote:
    Abolsut, dvs hos mig/Hotsailsmaui Sweden. Den kommer som standard med Hotsails midjesele dammodell “Diva” samt kidssele och dessutom har jag ett gäng lösa. PM, hotsailsmaui@telia.com eller 0733-169000.

/JB

Tack, en lös krok till en kidsele är nog det som behövs. Hör av mig. Är just nu på Haga Park med ungarna (hela v 33).

Klas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Liten hängselekrok?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.