Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Liten rulle från vår helg på Vidda
-
Liten rulle från vår helg på Vidda
Publicerad av hhhhenka på 10 februari, 2011 vid 11:26[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=V_c6Wv6dc7g”]YouTube – Hardangervidda.mp4[/ame]
mr-jibe svarade 13 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
hhhhenka;646673 wrote:
Minns det som igår:-) Frågan är väl om det kan bli bättre förhållanden… Så, nu får man väl svårt att bli nöjd i fortsättningen då det gäller snökite, ha ha.
Gott redigerat Henkish:-) -
Galet! blir garanterat en kite till nästa vinter då min budget e tajt som faen nu 😛 funkar det med att köpa en sommar(vatten)kite och köra med på vintern och om man får för sig att sticka ut på vattnet med den kitebräda vi har någon gång, skulle det funka??? 🙂
-
Mr.Jibe;646918 wrote:Galet! blir garanterat en kite till nästa vinter då min budget e tajt som faen nu 😛 funkar det med att köpa en sommar(vatten)kite och köra med på vintern och om man får för sig att sticka ut på vattnet med den kitebräda vi har någon gång, skulle det funka??? 🙂
Självklart!
-
Mr.Jibe;646918 wrote:Galet! blir garanterat en kite till nästa vinter då min budget e tajt som faen nu 😛 funkar det med att köpa en sommar(vatten)kite och köra med på vintern och om man får för sig att sticka ut på vattnet med den kitebräda vi har någon gång, skulle det funka??? 🙂
Vi använder exakt samma kiter oberoende av underlag.
Skulle no t o m gå att köra en snowboard på vatten också om man nu vill:smile:, men inte att rek för nybörjare kanske…!
Just do it! -
Okej, tackar för svar, men för en relativt otålig männ’ska hur lång tid tar det, på en höft att lära sig att kontrollera kiten så pass att det är dags att ge sig ut på en bräda, jag menar den är rätt så stor, funderar i banor kring typ 10kvm o den blire väl rätt schyst drag i som man ska stå på plan mark o lära sig??? Är en övningskite att rekomendera eller funkar en typ 10?? 🙂
Logga in för att svara.