Senaste nytt Forums Övriga Stulet & Kvarglömt Litet förslag…

• Litet förslag…

Publicerad av wwwsoutheastse på 17 januari, 2004 vid 15:18

KAn ingen sätta upp en mailing lista? Vore bra att man får ett mail så fort nått har blivit stulet. spec när man har en affär, ofta folk som kommer med beg och vill sälja.
    Skulle det vara möjligt? man vill ju inte gärna va delaktig i nått stulet. Men det e ibland svårt att fråga killarna som säljer sakerna ifall der verkligen är deras eller om do har kvitto på dom. Folk tar ju illa upp..

MVH CALLE

steffo svarade 20 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • skywalker

Medlem
    19 januari, 2004 vid 20:07

Förslaget är inte så dumt. Jag jobbar lite på en….inget klart, men det skulle kunna bli smile.gif

• wwwsoutheastse

Medlem
    20 januari, 2004 vid 21:02

skulle vara mycket trevligt, det verkar ju som det e mycket som knycks hela tiden..

• weeboy

Medlem
    2 februari, 2004 vid 12:46

Svar till:

skulle vara mycket trevligt, det verkar ju som det e mycket som knycks hela tiden..

[/ QUOTE ]
    Är det så det ligger till? Jag tänkte börja med vindsurf denna sesongen. Ska man vara misstänksam mot alt och alla? Är det kanske bara vissa områden som är mest utsatta?
    Mvh Josh

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    2 februari, 2004 vid 12:58

Eh..det e inget att haka upp sej på, men när det väl drabbar än själv, får man helt enkelt styra upp det på egen hand..skulle jag tro.

Men visst förekommer dessa stölder, men sålänge du hänger med surfare så e det ingen som själ något av dej..om du förstår vad jag syftar på.

Fan, vi som surfar håller ihop i vått o vått vettu.

• xavier

Medlem
    11 februari, 2004 vid 15:40

tjejen glömde lasta Viper-kol-masten i bilen på surfspoten i höstas. när vi packade upp allting hemma så såg vi vad som saknades; när jag kört tillbaka till stranden 3 timmar senare låg masten kvar där hon lämnat den.

Ingen var kvar längre, men masten låg där den lämnats, detta trots att vi säkert var 15 pers som seglade och vem som helst kunde ha norpat den.

Det är inte många sporter man kan göra samma misstag och ändå klara sig.

/de e bara å hålla ihop.

• steffo

Medlem
    24 mars, 2004 vid 07:32

Det går redan nu. Om du väljer att prenumerera på detta forum så får du alla inlägg mailat till dig.

Du ändrar det i din profil.

/S

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Stulet & Kvarglömt Litet förslag…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.